Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag søges til kompetent webpartner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi er på udkig efter en webpartner til et større projekt. Webstedet er det centrale i projektet, hvorfor vi gerne vil have den rigtige partner, der kan levere et solidt produkt, der er overskueligt og gerne kan bruges som på så mange platforme/browsere som muligt.

Webstedet skal indeholde:

  • Dynamisk interaktiv forside (Et mere fancy oline-univers til ældre målgruppe)
  • Underliggende profil og informationssider
  • Ligger meget vægt på det grafiske
  • Målgruppen er 4-6 klasser i folkeskolen

Umiddelbart tænker jeg, at flash vil være godt til forsiden. Men overvejer også om det "bare" skal gøres i html (måske ajax), som kan køre hurtige og i flere browsere og platforme.

Søger både for at finde den mest kompetente, men også for at finde udbydere med en fair pris - gerne i den billigere ende.

Hvis I ikke selv ser jer selv som potentielle partnere, må I meget gerne henvise til nogen I har gode erfaringer med. 

På forhånd tak. 

Mvh

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasUnmack:
Umiddelbart tænker jeg, at flash vil være godt til forsiden. Men overvejer også om det "bare" skal gøres i html (måske ajax), som kan køre hurtige og i flere browsere og platforme.

Flash var i gamle dage.. Eksterne programmer som skal hjælpe browseren, og opdateres manuelt er blevet en umorderne teknologi..

Husk alt skal kunne kører på iPads, og lign tabletter.

Specielt hvis du henvender til folkeskole klasserne, kan du resikere at deres maskiner er låst en fast installation, og måske uden flash - hvor brugeren ikke engang har muligheden for at installere flash.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas, 

Jeg har et firma der beskæftiger sig med webudvikling.

Du kan se mine referencer på www.ctweb.dk

Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak om dit projekt.

Venlig Hilsen
Casper

tlf: 21 23 25 03
email casper@ctweb.dk

 

/Casper

www.ctweb.dk - gør din virksomhed klar til fremtiden!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)