Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6000 ord senere og xx timer - Feedback ønskes på Version 2 af Vinderhimlen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Endelig blev jeg færdig med version 2.0 af Vinderhimlen.dk

Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på webdesign, layout etc..

Både ris og ros er velkommende :)

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja, nu er jeg generelt imod disse konkurrencesider, da man næsten altid ender med at få spam-mails ud af det, samt diverse opkald fra telefonsælgere. Men jeg kender jo ikke din side Wink

Nå, men designet!

Jeg synes faktisk at din side virker meget indbydende og er godt opsat mht. konkurrence-reklamerne.

En rigtig god idé med de genveje du har lavet, altså at man kan vælge mellem nye konkurrencer, hurtige konkurrencer osv.

Har ellers ikke så meget mere at sige. :D Held og lykke med siden.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

6000 ord er ikke meget for en hel hjemmeside

Hvad er de betingelser for hver konkurrencer , hvad er den alm. forskel.

Hvad skal der passe på ved disse konkurrencer hvad skal tænkes

over alle der er jo del fordele men også masser af ulemper , prøv og videre formidle en viden der gør din siden berettiget.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Helbo:

Hejsa

Ja, nu er jeg generelt imod disse konkurrencesider, da man næsten altid ender med at få spam-mails ud af det, samt diverse opkald fra telefonsælgere. Men jeg kender jo ikke din side Wink

Nå, men designet!

Jeg synes faktisk at din side virker meget indbydende og er godt opsat mht. konkurrence-reklamerne.

En rigtig god idé med de genveje du har lavet, altså at man kan vælge mellem nye konkurrencer, hurtige konkurrencer osv.

Har ellers ikke så meget mere at sige. :D Held og lykke med siden.

Hej Anders,

Mange tak for dit feedback. Ja det er rigtig at nogle konkurrencer bliver man tilmeldt mange nyhedsbreve. Der er dog et par stykker hvor det kun er 1 nyhedsbrev. Derfor kan man bedømme hver konkurrence. For på den måde brugerne har lettere ved at finde de gode konkurrencer der ikke har så meget spam eller en stor præmie. Det er yderst sjældent at man ikke bliver tilmeldt et nyhedsbrev eller giver et firma lov til at kontakte en. Da konkurrencer næsten altid er ren markedsføring.

Jeg er glad for du syntes designet er indbydende ud :)

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

6000 ord er ikke meget for en hel hjemmeside

Hvad er de betingelser for hver konkurrencer , hvad er den alm. forskel.

Hvad skal der passe på ved disse konkurrencer hvad skal tænkes

over alle der er jo del fordele men også masser af ulemper , prøv og videre formidle en viden der gør din siden berettiget.

Mikael mange tak for dit feedback. 6000 ord er selvfølgelig en start. Sig endelig til hvis du har nogle idéerne til nogle artikler man kunne lægge på siden. :)

Ved ikke helt hvad du mener med betingelser for hver konkurrence. Kan du ikke præcisere hvad du mener med fordele og ulemper, samt hvad man skal passe på. Idéen med siden er at brugerne selv kan vurderer konkurrencerne. Så på den måde brugerne nemt kan finde de gode konkurrencer.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint farvevalg, hvid-blå-gul som egentlig rammer branchen meget godt!

Brugte ikke lang tid på siden, nok nærmere 2-3 sekunder, før jeg lukkede den ned igen.. Den ligner til sammenligning de fleste andre "reklame sites" - utroværdig og rodet.

Især top og menu sammensætning forvirrer mig meget.

 

Se ikke ovenstående som et hate eller surt opstød, for det er det bestemt ikke!

Mit råd er i hvert fald, der skal bruges lidt mere tid på opsætning og lidt grafisk "guf" til den besøgende :)

 

Mvh

 

Dennis

 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

drhl:

Fint farvevalg, hvid-blå-gul som egentlig rammer branchen meget godt!

Brugte ikke lang tid på siden, nok nærmere 2-3 sekunder, før jeg lukkede den ned igen.. Den ligner til sammenligning de fleste andre "reklame sites" - utroværdig og rodet.

Især top og menu sammensætning forvirrer mig meget.

Se ikke ovenstående som et hate eller surt opstød, for det er det bestemt ikke!

Mit råd er i hvert fald, der skal bruges lidt mere tid på opsætning og lidt grafisk "guf" til den besøgende :)

Mvh

Dennis

Hej Dennis

Mange tak for dit feedback. Siden lukkende sikkert ned da jeg lige skulle opdatere databasen og rette nogle links. Hvorfor mener du den er utroværdig og hvad skulle der til at gøre den mere troværdig :) Hvad trænger til mere grafisk guf? Ved godt at topmenuen ikke er så god grafisk.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

 

 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Utroværdig var måske også lige hårdt nok :)

Men generelt sys jeg der skal arbejde mere med detaljerne, skygger, farver, str. på de forskellige bokse osv.

Der kunne evt. ændres/laves mere til logoet. Muligvis én maskot/figur til selve logoet og udfra dette køre teamet og stilen igennem de ikoner du har i din menu! Nok også mere for at skabe en identitet og ikke bare et tilfældigt site med konkurrencer.

 

Mht. opsætningen har jeg et par fif i nedenstående billede! Utrolig hurtigt lavet, men det gir en mere overskuelig top.. Håber du kan følge mig lidt hen ad vejen.

Held og lykke med det

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

drhl:

Utroværdig var måske også lige hårdt nok :)

Men generelt sys jeg der skal arbejde mere med detaljerne, skygger, farver, str. på de forskellige bokse osv.

Der kunne evt. ændres/laves mere til logoet. Muligvis én maskot/figur til selve logoet og udfra dette køre teamet og stilen igennem de ikoner du har i din menu! Nok også mere for at skabe en identitet og ikke bare et tilfældigt site med konkurrencer.

 

Mht. opsætningen har jeg et par fif i nedenstående billede! Utrolig hurtigt lavet, men det gir en mere overskuelig top.. Håber du kan følge mig lidt hen ad vejen.

Held og lykke med det

+5 - Super mange tak for at give mig nogle grafiske forbedringsforslag. Rigtig god idé med et stemningsbillede til teksten. Smart med skyer i toppen havde selv lidt tænk. Det at rykke rss og nyhedsbrev giver bestemt et bedre overblik og det kommer ikke til at virke rodet.

Det var nogle rigtig gode tips Big Smile

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Mikael christiansen:

6000 ord er ikke meget for en hel hjemmeside

Hvad er de betingelser for hver konkurrencer , hvad er den alm. forskel.

Hvad skal der passe på ved disse konkurrencer hvad skal tænkes

over alle der er jo del fordele men også masser af ulemper , prøv og videre formidle en viden der gør din siden berettiget.

Mikael mange tak for dit feedback. 6000 ord er selvfølgelig en start. Sig endelig til hvis du har nogle idéerne til nogle artikler man kunne lægge på siden. :)

Ved ikke helt hvad du mener med betingelser for hver konkurrence. Kan du ikke præcisere hvad du mener med fordele og ulemper, samt hvad man skal passe på. Idéen med siden er at brugerne selv kan vurderer konkurrencerne. Så på den måde brugerne nemt kan finde de gode konkurrencer.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

 

 

Skriv ideer er skriv om fordele eller ulemper i de forskellige konkurrencer

Vis ikke synes der er nogle fordele eller ulemper bliver det svært at drive siden , for hovedformål er med siden at give en viden videre .

Jeg kan ikke vurdere de enkle konkurrencer det er du bedre har sat sig godt ind i markedet, du er ekspert der.

Selvfølgelige er ting i de forskellige siders betingelser ,hvor de er lige lovligt manipulere sammensat kom frem med alle og dårlige måder , hvad skal jeg være opmærksom på ved at tilmelde mig en konkurrence

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)