Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dummede mig

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino.

jeg har få første gang i mit liv løbet fra politiet, og forhåbligt sidste gang:O

- det startede med at mig og min ven kastede med noget fyrværkeri(heksehyl) idag(04/5/11)

men så kom politiet og vi fik en chok og løb. ved ikke hvorfor vi løb, vi løb bare.
men så kom de for tæt på og vi valgte at stoppe. hold kæft vi var bange!!!.

de spurgte om hvad vi lavede og vi var ærlige og sagde alt. de skrev vores navne ned og spurgte efter vores forældres navne og nummre. men vi var så heldige at min mor var på arbejde og han kom med en anden undskyldning. og vi sagde at ingen var hjemme ved os(lidt løgn)

Og gud var nok med os. fordi de blev kaldt hen til noget andet og meget mere vigtigt. så vi slap for at blive kørt hjem.

men nu kommer mit spørgsmål.

1) den lille bog de skrev mit navn i? skriver de alt ned på deres bærbar.? eller smider de den lille bog ud, når den er blevet fyldt op.

2) de sagde at det ikke kom på vores straffeatest? men hvis nu de slår vores navn op, står det så der?

3) altså slutter vores advarsel som en advarsel eller noterer de det ned så det er der om mange år?


4) ringer de til min mor? der er gået to timer nu og min mor er ikke blevet ringet op.

 

5) hvad gør de med den lille bog? der stod en masse andre navne deri? de sidder vel ikke og notere alt ned på deres computer:(


tak for forhånd?

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

kom nu folkens:D

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske bliver det gemt, måske ikke, men det vil aldrig gøre nogen forskel for dig i praksis så ingen grund til bekymring. Om de ringer til din mor er ikke godt at vide, måske gør de, måske ikke.

 

Ved for eksempel at der står om en af mine venner at han ikke kan lide politiet, men han er aldrig blevet dømt eller anholdt for noget.

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar jonas

men altså det kan vel ikke passe, at de går hjem og notere alt ned? de sagde vi kunne smutte, fordi de skulle noget andet.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Politiet vil altid have tingene stående i deres system uanset hvad du har lavet... men som jeg høre det her er det jo bare drenge streger og ikke noget en evt. arbejdsgiver ville  kunne se det det ikke kommer på din straffe attestBig Smile så du kan være helt rolig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar

jeg er ikke bange for at det kommer på min straffeatest, for det gør det ikke, det sagde de.

men det kan vel ikke passe, at de spilder deres tid med at skrive små drenge streger ned? også selvom de intet kan bruge det til.

f.eks. hvis de stopper en fuld man og spørger om hans navn og adresse? og han får en advarsel?:D


men igen tak for jeres svar:)

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er som jeg forstår det;

Den private straffeattest er den eneste, du kan få udleveret som privatperson (og evt. institution), fx i forbindelse med en jobsøgning. Du kan se hvad der kommer på en straffeattest her:

http://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/straffeattester/straffeattester.htm#SubHeader3

Det du har lavet, kommer efter alt at dømme ikke til at stå nogen steder i din straffeattest. Politiet opbevarer udelukkende dit navn til internt brug, så de fx kan se om de har haft fat i dig før. Det kan være nyttigt for dem, hvis du kommer i deres søgelys igen (gentagne mindre overtrædelser kan fx føre til bøde - hvis det er første eller anden gang de har fat i dig slipper du nok med en advarsel).

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Elias

Jeg har selv en knægt på din alder - og tro mig, på trods af mine 44 år kan jeg stadig godt huske, hvordan jeg tog beslutninger i den alder.

Du spørger, om de ringer til din mor. Jeg ved det ikke. Men hvis det var min knægt, ville jeg som forælder foretrække lige at få et hint om, at "det ka' sg'u godt være, der ringer én eller anden panser én af dagene".

Men sørg nu for, at der ikke kommer til at stå mere i den der bog, ikke.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

skal jeg nok sørge for:) hehe

er ikke sådan en der laver ballede. men vi fik et chok så vi løb

vi gjorde sådan set ikke noget ulovligt. jov kun at det var sommer og man kun må lege med fyrværkeri til nytår. MEN det var LOVLIGT krudt:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Eli A/S:
skal jeg nok sørge for:) hehe

er ikke sådan en der laver ballede. men vi fik et chok så vi løb

vi gjorde sådan set ikke noget ulovligt. jov kun at det var sommer og man kun må lege med fyrværkeri til nytår. MEN det var LOVLIGT krudt:)
Skal man egentligt ikke være 18 for at kaste med heksehyl? Det fik vi at vide, da jeg gik i folkeskole.. og så var det jo også lidt ulovligt ;-)
Men en af grundende til, at de skrev jer ned i en bog var også hvis nu de senere fik en melding i jeres område, som lød på eksempelvis en sprængt postkasse. Så var det jo med stor sandsynlighed jer som havde været på spil, og så skulle de vide hvor de kunne kontakte jer. Så helt slemt er det ikke, men lad være at kom i kløerne på en senildement igen.. de husker bedre end man tror, og det er ikke godt at blive kendt af politiet i en ung alder:)
Så bare rolig, vi har alle været unge ;-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)