Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er der ingen danske MLM-firmaer?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit store problem med MLM er at ingen vil have mig med mere.... piv.

Jeg ved ikke om det fordi jeg stiller spørgsmålstegn ved hele udregningensmodellen efter at de har brugt timer på at få alle i et peek som egentlig skulle ende med at tegnedrengen kom op af lommen.

Jeg er fra det gamle karaterræs men fik 13 i regning og kan se at hvis man vil forstå mange er deres udregninger er 13 desværre ikke nok.
En enkelt gang fik jeg at vide at hvis jeg virkelig ville forstå skulle jeg nok regne ud i ca ½ år og på den tid var alle de andre som var ude at sælge lagt foran.
Fint nok men til hvilken en løn?
MLM bliver kun stort ved dem som virkelig gerne vil tages ved næsen og det sjove i det er at selv dem som sælger det ikke engang har opdaget det.

Faktisk er MLM en fantastisk opfindelse hvis produktet var rigtig og opbygningen overskuelig for alle, problemet er bare at jeg aldrig har set hverken en god gennemskuelig opbygning i sammenarbejde med et fantastisk produkt.

Og nej, kaffemaskiner er ikke fantastiske.

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa. Hvis du syntes MLM er fantastisk så skriv til mig på 40612515 så kan jeg fortælle dig om et fantastisk produkt og en fantastisk firmastruktur. Hilsen Annette

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogen specifikt regel om(MLM) hvordan evt. "formidlere" skal aflønnes?

Altså måden hvorpå de henter deres gevinst!

Eks. Et produkt bliver formidlet af a). b) har produktet og sender til c).

Er det lovligt for a) at modtage penge fra c)?

Eller skal hele betalingen udelukkende gå gennem b)?

Nogen som ved?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er A der har produktet og laver salget til C.

Men da A har fået B til at reklamere for produktet så C vælger at købe det, udbetaler A et lille beløb til B for sin hjælp.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så laver vi lidt om på bogstaverne!😀

Men ville der være noget til hinder for at at C betaler B? Og at A sender til C?

Både A og B laver faktura!

Men tak for svar!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det vil være ok at A sælger til B som sælger videre til C. Det er sådan normal handel foregår, men så er det ikke MLM. Det du beskriver lyder som dropshipping.

MLM delen bliver mere synlig hvis du får flere led ind. Hvis du har ABCD og D køber varen af A, derved betaler A et lille beløb til både B og C.

I det første eksempel betaler A måske en krone til B for salget.

I ovenstående eksempel betaler A istedet 50øre til både A og B, så for A gør det ingen forskel. Men B har måske 10 mand under sig i led C, så hvis alle 10 led i C sælger en vare til led D, så vil A få 10 gange 50øre for sin indsats, altså 5kr.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mr. A prøver lige en sidste gang!😀

A med produktet sælger til B

Nu kan B formidle videre til eksempelvis C og D!

C og D betaler 20% til B da dette er satsen, leger vi!😀

C og D får så 20% rabat hos A!

Både A og B skriver en faktura til C og D!

A for produktet!

B for formidling/markedsføring!

Er dette en mulighed?

Håber jeg fik gjort det tydligere nu?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du kaprer en MLM tråd til noget der intet har at gøre med MLM. Dette bliver mit sidste svar...

Hvis A er en tømmerhandel, B er tømrermesteren, C er kunden

Så kan C godt gå til B og bede om at købe en carport, A vil skrive en faktura til ENTEN B eller C. B vil skrive en faktura til C.

Men jeg tror ikke man gør det sådan fordi C, ikke nødvendigvis mener B har en fair avance og derfor undlader at betale, når han kan gå direkte til A.

Så A skal sige nej til at handle direkte med C, så A skriver faktura til B, som så vil skrive en faktura til C, ellers får B problemer med at få sin betaling. B ønsker jo ikke nødvendigvis at C ved hvad der er Bs profit.

Typisk vil det være sådan at C godt kan købe hos A, men at B får en % fra A hvis han formidler salget, men C får ikke denne rabat. Dermed er Bs formidling gratis på papiret. Jeg ved ikke hvornår C vil betale en regning ud over varen, blot for formidling.

Jeg stopper her.

Fra Skamby
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Kom i 2015

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er der også👍🏼

Skriv til mig på 40612515, så kan jeg introducere det for dig

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)