Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flersproget virksomhed - men hvilken?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

 

Jeg søger lidt inspiration og idéer til en evt. flersproget virksomhed..

Min kæreste kommer fra Polen og vi har tit snakket med hendes bror(som i øvrigt har en rigtig god næse for forretning) om at prøve og starte et eller andet op sammen, vi er bare usikre på hvad det skulle være. Vi havde tænkt lidt i at arrangere ture til Polen - der findes allerede arrangerede ture til polske tandlæger mm., men udvide den til alt lige fra tandlæger, speciallæger og plastikkirurgi til spa-ophold, shoppingture eller måske skydiving!

Sammen taler og skriver vi dansk, engelsk, polsk og russisk. Og ja, vi kender netop en masse fede steder i Polen både til spa-ophold, skydiving, sommerhusudlejning mm.

 

Som sagt søger jeg bare lidt input og inspiration til noget evt. business :-) Det behøver ikke være ovennævnte, det kunne også være noget import/eksport, tolkning eller noget helt tredje. Vi har også et sted mellem 100k-200k kroners startkapital - hvis den rette idé skulle opstå ;-)

 

På forhånd tak

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har ikke rigtig nogle konkrete ideer, men er sikker på at man kunne komme op med mange ting.

For at få noget inspiration kunne i tage til nogle forskellige messer i Polen og se om i kan blive inspireret af nogle produkter som i måske kunne mene vil sælges i Danmark.

Eller i kan sætte jer sammen og skrive ned hvad de forskellige lande har af svagheder og styrker, arbejdskraften er meget billig i Polen (en styrke i Polen)og det kan ikke lige frem siges om Danmark(en svaghed i Danmark) og sådan blive ved, det kan give inspiration.. Men jeg lige skrev dette fik jeg noget i tankerne og der er:

Start prisen for at få betrukket sæder, nakkestøtter, armlæn og sidebeklædninger i en almindelig mellemklasse personbil starter i Danmark for 20.000 kr og i Polen starter prisen for nogle tusinder, fordi det tager normalt 3-4 dage og arbejdskraften er meget billig i polen.

Et godt råd er at i skal hele tiden skrive jeres tankerne ned, så kan det være at der begynder at dukke et mønster op..

Med venlig hilsen

Nordens største ure shop

 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for dit svar, det er en god idé at lave en liste simpelthen med svagheder og styrker :-)

 

Flere idéer/råd/inspirerende ord modtages med kyshånd!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:

Med venlig hilsen

Nordens største ure shop

Øh ? Huh?

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

min webshop:

Med venlig hilsen

Nordens største ure shop

 

Øh

Tænkte nok at du ville komme efter. mig..

Er det bedre hvis jeg siger næst største efter dig???  Big Smile

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)