Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsendelse via Magento

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har åbnet vores første shop på en tilpasset magento løsning. Jeg har dog en ting jeg ikke forstår.


Jeg forstår simpelthen ikke at jeg skal ind og behandle ordren og hæve pengene inden jeg kan udskrive en pakkeseddel? Er det mig der ikke kan se lyset og vejen? Eller er magento simpelt opbygget sådan?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt samme tanke.

Vi klikker på den enkelte bestilling --> "Afsend" og derefter kan man printe ordren ud.

Når ordren er afsendt er det ind på den enkelte bestilling igen og tryk --> "Fakturer" og pengene bliver hævet.

Jeg er med på en lytter i tråden her, for der må være smartere metoder - måske i form af en batch funktion hvor det blot er at krydse ordre 1,2,3,4,5,6 af også vælge print ordreseddel og efterfølgende vælge 1,2,3,4,5,6 for at trække pengene...

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da vi har en del kunder med større ordreantal, hvor man ikke lader sit ERP håndtere ordreprocessen - havde vi samme udfordring. 

Vi har derfor udviklet et modul, hvor du kan vinge dine ordre af i Magento - og på 1 gang afslutte, printe, fakturere og automatisk hæve pengene i ePay - på en brøkdel af den tid det normalt tager at behandle sine ordre i Magento.

Modulet er stadig løbende "in-the-making", men vi har pt. fået det til at spille med DIBS, ePay og Webpack.

Kontakt mig gerne på hpe@customerwise.dk, så ser jeg ikke lige om vi kan få modulet opsat på en demoshop.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtigt interessant. Har i overvejet at lave en add-on der også kan printe labels. Det er nødvendigt for de pakker hvor vi ikke sender det som pakker. Så tror jeg sgu at jeg er helt klar på hive jeres modul indover :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvejsel,

Vi har en fuld integration til Consignor, og er også igang med Consignor ticket - så hvis du vælger at have dine delivery aftaler den vej igennem - kan vi tilbyde dig en arbejdsgang som er uhyggelig skalerbar :0)

Vh

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Petersen:

Modulet er stadig løbende "in-the-making", men vi har pt. fået det til at spille med DIBS, ePay og Webpack.

Jeg kobler mig på her, så håber jeg at du skriver en opdatering når modulet kommer på markedet.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,


Vi foretrækker helt klart bare at printe vores egne etiketter og ikke blive integreret til noget system lige pt.

Det burde vel være muligt at lave et add-on der bare laver en tabel som kan printes på avery ark.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)