Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af sokke shop - Gratis sokker indtil 22:45.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fornuftigt ud!

Rigtig fed site. Stilfuldt og brugervenligt.

 

Skal sgu nok blive godt!

 

Virker perfekt med Safari..

 

Med venlig hilsen

Nicolai

 

STRL. 45 ca , Nicolai Pedersen, Snerlevej 84, 4700 Næstved!

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at man vælger køn, og derefter størrelse. Eller et eller andet hvor man ved om det er herre eller dame sokker.

Lige et forslag: hvad med at lade headeren blive gennem hele processen (så husker kunderne bedre hvor det var de handlede, og kommer nok tilbage.)

Ellers spiller det godt. Dejlig nemt og overskueligt. Og stort, så alle kan læse hvad der står.

Du tager bare et par sokker med ved lejlighed, eller giver en bajer i lufthavnen :)

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Det hele ser ud til at virke fint her - jeg kørte en test til og med dankort-vinduet.

Let og overskuelig side - lidt tricky (læs: anderledes) måske for den uvante bruger at forsiden kun består af én "linje" og man så skal vælge sok-størrelse ude i højre hjørne? Jeg fandt jo fint ud af det, men jeg øjner stor chance for at andre kan have problemer med at finde ud af hvordan de kommer videre.

Min kammerat og jeg kunne eksempelvis sagtens tænkes at købe varer sammen, på den måde sparer vi én omgang fragt, og især er vi vilde med farverige sokker, så dit produkt er mere end interessant for os.

I dette tilfælde ville det som jeg umiddelbart ser det være lidt besværligt at vælge at handle både størrelse 42 og 47 ??

 

Dertil har du en simpel lille stavefejl i toppen af din side:

"Alle vare er på lager"  =  "Alle vare r er på lager"

 

OS: Windows XP Pro

Browser: Firefox ver. 4.0.1

 

Adresse til et par fine sokker har du fået i mit testkøb - Google husker alt for godt, og især tråde på amino... ;o)

God vind fremover med siden/shoppen!!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

God side til formålet. Helt sikkert et sted jeg kunne finde på at besøge når den er iluften..

 

Evt. lav nogle pakker feks. 10 for et eller andet. Og så kan man selv mixe. Så er du ihvertfald sikret 1 ordre fra mig anyway.. :)

 

Jeg oplever ingen fejl på siden, alt fungere rigtig godt. Held og lykke med shoppen!

 

Jeg ville da også rigtig gerne prøve et par af sokkerne.. str. 40 sendes til Lasse Bartholin Ndr. Farimagsvej 23 2. - 203.

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Casper

Jeg gennemførte lige købet helt med valg af bankoverførsel.

På kvitteringssiden bemærker jeg at der intet link overhovedet er tilbage til forsiden af shoppen eller anden relevant udvej. Jeg skal med andre ord bevæge min dovne hånd helt op til URLlinjen og trykke/taste/klikke mig vej tilbage ;o)

Dertil kom der nogle sokker frem med de fedeste farve-sammensætninger (linket op til Jeres facebook-profil) som jeg ikke umiddelbart fandt på shoppen da jeg ville fylde kurven.

Havde jeg handlet dér, ville jeg være blevet meget ked af det da nogle af de farver der sprang i øjnene på mig dér ville jeg klart hellere have købt.

Samtidig, bemærker jeg at jeg har fået gennemført min ordre to gange (ordrenr. 61 og 64) måske en lille bug i dit system fordi jeg første gang valgte dankort-betaling, men ikke udfyldte dankortoplysningerne og lukkede siden. Da jeg kom tilbage, huskede dit system mig (GANSKE rart i øvrigt!) og viste mig min ufærdige kurv i siden. Jeg kørte den nu igennem som bankoverførsel, og vupti fik både den gamle og nye ordre.

 

Håber du kan bruge denne feedback til noget... ;o)

 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Forside skal der stå CVR nr: 33 15 70 88

2) Betaling og forsendelse: du mangler at beskrive bank overførelse som betaling.

3) PBS har ændret navn til NETS

Tim Poulsen, Kokkedalsvej 25, 2970 Hørsholm. Str. 42

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Hvorfor er selection (størrelsesboksen) ikke i midten? Tror bestemt at din afvisningsprocent bliver en del højere hvis den forbliver ude i højre side.

Hvorfor ikke allerede på forsiden have TOP 10 socks - der sparer du måske et klik og siden kommer til at se mere levende ud. (YES, her kan jeg få sokker). Evt. have et filter i stedet for med størrelse (som du har nu), men måske også parametre som farver, herre/dame, osv.

Er ellers vild med opsætningen af produkterne og det at man ikke skal klikke for at se billederne i større udgave.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:

 

Hvorfor er selection (størrelsesboksen) ikke i midten? Tror bestemt at din afvisningsprocent bliver en del højere hvis den forbliver ude i højre side.

Enig. Der gik faktisk et stykke tid før jeg fattede, hvad jeg skulle gøre - det er vel egentlig lidt pinligt, for mig, men jeg handler ellers næsten udelukkende tøj på nettet. Så det kunne sagtens være, at mindre erfarne folk helt ville droppe at finde frem til sokkerne. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe, det er hermed rettet op. Farven er også ændret.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr pakker så kobler jeg et gavemodul på, hvor folk kan bestille en indpakket gave til f.eks Jul. Du kan ex. købe 15 par blandede sokker for xx,xx. I kommentar feltet angiver du hvem modtagere er, specielle ønsker, samt størrelse. 

Siden er online nu. Tak for hjælpen... jeg afsender sokker i morgen... inden 17:00 :-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)