Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det et problem med SEO når en dansk side er på UK server?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige flyttet min ene hjemmeside fra en DK til en UK server og er kommet til at tænke på om det har en betydning for hvordan søgemaskinerne viser min sider på danske resultater?

De bedste hilsner

Therese E. Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Therese E. Olsen:
Jeg har lige flyttet min ene hjemmeside fra en DK til en UK server og er kommet til at tænke på om det har en betydning for hvordan søgemaskinerne viser min sider på danske resultater?

Der er en risiko, men den er meget lille. Det er sjældent et reelt problem - du kan jo selv teste ved at søge på et resultat hvor din side kommer frem, og så skifte mellem "sider på dansk" og "sider fra Danmark".

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Det har en betydning... om ikke at den er lille. Det er vigtigere at domænet passer til det land man nu henvender sig til .. feks co.uk til UK

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:
Der er en risiko, men den er meget lille. Det er sjældent et reelt problem - du kan jo selv teste ved at søge på et resultat hvor din side kommer frem, og så skifte mellem "sider på dansk" og "sider fra Danmark"

 

Du siger noget *doh* Hvorfor har jeg ikke tænkt på det... Tak for det Yes

Dbh. Therese

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Så længe serveren er stabil vil jeg ikke bekymre mig om det =)
Du har ikke flyttet den til et land, som forbindes med spam, så det vil ikke have den store betydning =)
Som nævnt, så er der en lille bitte chance, men ikke noget jeg personligt ville bekymre mig om. Min side er hostet i Holland og rangerer uden problemer på den engelske google side.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk sider på dansk server især vis har mange besøgene er der nogle gange op til sekunder forskel hvor hurtigt siden ses.

Vis satser på SEO og bruger en del på det, er det ærligt du mister måske den 1 % der måske kunne give dig første pladsen at server ligger tættere på bruger.

Betyder dog ikke det vilde , men ved jo ikke hvor meget du satser på SEO og du kan også nogle gange spare penge på en udenlandske biliggere server plads , i alt er det budget mod udgifter og indtægter mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Jepsen:
Så længe serveren er stabil vil jeg ikke bekymre mig om det =)

Gutten i denne video har indsigt i Googles algoritmer - det er du forhåbentlig enig i. Alligevel ser det ud til, han har fået noget galt i halsen. Eller...?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Thomas Jepsen:
Så længe serveren er stabil vil jeg ikke bekymre mig om det =)

Gutten i denne video har indsigt i Googles algoritmer - det er du forhåbentlig enig i. Alligevel ser det ud til, han har fået noget galt i halsen. Eller...?

Nu er det lidt sent og jeg er nok en smule langsom.. Men skal man forstå hans indlæg at Webmasterværktøj's funktioner Sagtens kan overwrite Google's Fokus på Ip adresser og geolokation eller er det vigtigt at man bruger begge ting for at det er optimalt?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan i store træk overrule den med GWT. Men igen: Er du i ekstreme konkurrencesituationer, tæller ALT med. Også server lokation.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Du kan i store træk overrule den med GWT. Men igen: Er du i ekstreme konkurrencesituationer, tæller ALT med. Også server lokation.

Okey, det er super! Tak for svaret :)

Godaften!

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)