Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-cigaretter / damp - Gode råd

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle

Jeg er på jagt efter en god e-cigaret, og tænkte i den forbindelse at der sikkert var en masse af jer iværksættere, der har gjort jer nogle gode/dårlige erfaringer med det.. 

Så hvis i har nogle råd i kan komme med, og eventuelt ved hvor man kan købe det billigt og godt så tager jeg gerne imod :) 

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

nonsmokers.dk har gode cigs

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af dem der er at foretrække frem for andre? 

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg havde en e-cigaret fra airsmoke.eu og var utrolig glad for den.

Har desvaerre tabt den under en af mine rejser. Men skal helt sikkert have en ny inden laenge.

Men har kun godt at sige om den. og de har gratis shipping.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken brugte du? 

Hvordan er batteri tiden? Og hvor meget væske bruger man sådan ca? 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke flere der har nogle råd omkring køb af e-cigaretter? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nylig købt en GreenSmoke fra www.greensmoke.co.uk - og den er jeg rigtig godt tilfreds med.

(har så ikke prøvet andre e-cigaretter)

Deres cigaretter er 2 delte, i stedet for 3-delte. Det vil sige, at man ikke skal fylde forstøver selv, eller rense, eller noget som helst andet, da "filteret" indeholder både nikotinen og forstøver.  

Altså: Man kyler bare "filteret" ud når det er brugt, og sætter et nyt på batteriet.

Man kan desuden oprette sig som affiliate, og få lidt procenter, hvis man henviser andre.

(I den forbindelse må I da gerne skrive /aiconcept efter adressen, hvis I handler) Wink

Et batteri holder lidt over en halv dag - til gengæld har man jo så også et reservebatteri. Derudover følger der USB lader med - så man kan ladde via PC'en.

Et startsæt med 2 batterier, oplader og 5 filtre koster ca. kr. 600,- inklusiv fragt fra England.

5 filtre er ifølge Greensmoke ca. lig med en karton smøger - men jeg synes måske det er mere realistisk med en halv karton. Altså et filter er ca. lig med en pakke cigaretter.

Efterfølgende koster 5 filtre ca. kr. 75,- + fragt på ca. kr. 80,-

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det gode svar.

hvad med de hylstre man selv fylder op? jeg har hørt de skulle være noget billigere?

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg driver selv en webshop med e cigaretter og skulle mene at vide lidt om det. Jeg vil til hver en tid anbefale et batteri med lang levetid! Der er ikke noget mere træls end hele tiden at skulle lade op. Batterierne bliver i øvrigt slidt med tiden, så et godt batteri fra start vil spare dig for en masse besvær. Desuden kan det også anbefales at købe de ecigaretter som aktiveres ved at trykke på en lille knap som aktivere atomizeren. Det giver et super røgresultat hver gang! Mht til selv at fylde filtrerne er det en rigtig god ide og det vil spare dig rigtig mange penge.

Hvis du har flere spørgsmål fyrer du bare løs:D

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 5 (44 indlæg)