Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino!

Jeg er igang med at prøve at etablere en webshop som skal sælge modetøj og accessories. Segmentet er modebevidste unge mennesker i alderen ca. 15 - 25 år.

Jeg søger en pris på en webshop som skal kunne opfylde følgende:

* Flot design som er farverigt, stilfuldt og henvender sig til det unge segment. 
* Mulighed for at tilføje nye produkter samt produktgrupper + redigere diverse tekst mv. på          sitet.
* Mulighed for at betale med dankort.

Det er faktisk de 3 ting som jeg vægter højest.

Jeg ved godt der er en masse information som du skal bruge for at kunne udarbejde shoppen, men det kan vi tage på msn eller lign.

Jeg håber der er en som kan hjælpe mig i min søgen.

Tilføj mig eventuelt på msn: spirit@infernio.dk 

På forhånd tak, jeg ser frem til at høre fra en eller flere.

Dbh Martin. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du skal helt bestemt tage et kig på Shopify. Kig forbi www.themebox.dk og videre til Shopify features og de designs, som du kan starte ud med på deres Theme Store.

Vi kan finde en god pris på din løsning, så jeg kan få lidt flere reference at starte op med.

Venlig hilsen
Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole, tak for svaret.

Men jeg vil jo gerne være fri for at stå med det, da jeg ikke er god nok til det. Jeg vil gerne have en god hjemmeside, som der ikke kan sættes en finger på.

Og hvis jeg selv skal gøre det, hvilket jeg troede jeg kunne for nogle år siden så kommer det ikke til at fungere :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Kompleksiteten og størrelsen i det der mangler, er så meget at jeg vil mene at det er umuligt at tage over msn eller lignende. Det kræver flere møder og koordinering og lignende, hvis man skal få en fælles fornemmelse af sitet osv...

En anden ting der vil være dejlig at vide, for os der kunne byde på sitet, er hvilket prisleje du regner med. Er det en standard shop i design osv. eller er det en fuldblods shop med eget special design osv...?

Held og lykke...

Dbh Kristoffer

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er okay at det er en standardshop, bare det har et unikt banner etc. som udtrykker professionaltiet og stadig henvender sig til unge mennesker. :-) 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager vi 9.995,- for.

Dette er inkl. hosting og betalingsgateway første år. Det eneste der kommer oven i denne pris er godkendelse hos PBS/NETS.

Du kan se mere på http://getashop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Så har jeg ikke fået beskrevet konceptet godt nok. Du får netop en køreklar webshop, men du skal da lige fortælle lidt om hvad du forventer - det er så en del af processen

Læs lige mit tilbud en gang til og hvis du stadig ikke er med :-) så kan jeg lige ringe til dig på et tidspunkt for en uddybning.
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg har et firma der udvikler skræddersyede webshops til fair priser. Du kan se referencer på www.ctweb.dk

Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtet snak. Min email er casper@ctweb.dk

Venlig hilsen
Casper

/Casper

www.ctweb.dk - gør din virksomhed klar til fremtiden!

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forstår jeg Ole.
Jeg har set på dette:
http://themes.shopify.com/themes/stoked/styles/beach-bum

Umiddelbart er det dét design som henvender sig bedst til mit segment.

Men kan banneret laves om?

Men igen jeg forventer at jeg har en køreklar webshop, hvor jeg blot skal skrive informationer og oprette produkter.

Men jeg vil meget gerne have et godt tilbud fra dig. :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Kan jeg ikke få dig til at skrive hvad du kan tilbyde til hvilke priser? :-)
Det er nogle super flotte referencer, så dine kvaliteter er jo helt i top.

Jeg vil gerne vide pris, leveringstid mv. hvis du skal lave en hjemmeside som skulle indebære kriterierne som jeg har skrevet?

Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

E-mail: Martinhjorgensen@gmail.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)