Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I kløerne på SEO firma!

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke argumentere for om prisen er ok eller ej. Heller ikke om kontrakten overholder det aftalte, MEN det lyder lidt som om, at du har fået det aftalte og nu er virkeligheden anderledes end du håbede på....

Selvfølgelig skal sælgere (og alle andre) overholde det De lover. Men man er også i sin pligt til at gennemtænke flere scenariaer f.eks. hvad nu hvis jeg kommer på side 1 og min shop ikke levere det ønskede salg.

At du ligger højt på google er ikke ensbetydende med mange kunder. Måske mangler shoppen noget i brugervenlighed eller designet skræmmer folk væk eller dit betalings system er for besværligt eller......................

Det er altid træls at man forventer noget og det ikke sker, men du har indgået en aftale og hvis den er overholdt af pågældende firma, så ser jeg kun den mulighed at fortsætte med og betale. Man kan ikke bare lade sig firma gå konkurs eller stoppe med at betale, fordi man ikke lige gider mere....

Prøv at kigge ind af og se om du kan ændre noget hos din egen forretning, som gør at du kan sælge mere! Jeg kommer lige med et par forslag som du kan bruge eller lade være :

1. Jeg prøvede at lave en test bestilling i din shop af en lygte. Her tror jeg bl.a. at fragtprisen skræmmer folk væk. (jeg ved ikke hvad en lygte koster, så derfor kan jeg ikke sige om dine priser er fair eller ej)

kr. 90,- virker voldsomt for en pakke på 1,1 kg. (ved godt at du bruger post dk) Måske skulle du se dig om, efter forskellige muligheder for at sende til kunderne.

2. Mer omsætning + flere besøgende kunne komme fra en side som yah.dk Eksempelvis dine gadgets kunne du sælge via den side

3. Annoncere mere efter impuls købere, f.eks. via gratis annoncer sites. Altså oprette annoncer for din side. (jeg har en liste, hvis du vil have den tilsendt)

4. Månedens/ugens tilbud til brugerne/besøgende

5. Grib telefonen og ring til den lokale dykkerklub og andre som kunne være potentielle kunder. Du behøver jo ikke at sælge noget til dem, men kan sende dem en mail efterfølgende med link og et godt tilbud

Mvh Kim

 

Fra Glejbjerg
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Fra  MD Electronic Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg giver dig fuldstændigt ret i det første du skriver.
Det er heller ikke for at jeg absolut vil løbe for aftalen, jeg vil bare gerne have at de opfylder alt det de lovede da de kontaktede mig første gang. Derudover ønsker jeg at de gør arbejdet ordentligt og ikke bare springer over hvor det er nemmest, det gør aftalen og firmaet bag meget mindre troværdig.

Jeg så godt din bestilling.
Test produkterne er nogle jeg har til salg for andet firma deraf fragt prisen. (uheldigt test).
Det er muligt at vælge at få alle andre varer tilsendt som brev til en pris på ca. 40 kroner. (vægt afhængig, Maxibrev).

Månedens tilbud har jeg for første gang i år undladt, for det har ikke rigtigt båret frugt. Der har ikke være mærkbart mere salg af de på gældende tilbuds varer af den grund.
Der er dog altid varer på tilbud til meget fornuftige priser på shoppen.

Kender ikke yah.dk, endnu :)

Gratis måde at annoncere er jeg meget interreseret i.

Mange tak for svar.

Mvh

Martin

Proud owner of www.Lygteshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin_3:

Aftalen koster ca. 1600 om måneden plus momse.
Shoppen er bygget over et fritidsprojekt som stille og roligt skulle udvide sig.
Vi har egentlig ok med kunder, men der er ikke den store fortjeneste på varene.

Det er surt, men som de andre angiver, så ser det ud til de overholder deres del af aftalen.

Alternativ f.s.a. indtjeningen, så prøv at hæve priserne og se hvad der sker, så kan det være dine ærgelser er mindre når du tjener mere :)

Køb ren argan olie her

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Nu har du min mail adresse, så send mig lige en tom mail. Så sender jeg lige listen til dig med annonce sites...

Iøvrigt ender jeg alligevel som kunde hos dig, da jeg fandt et selvlysende hunde halsbånd og det er godt når man har en kul sort hund :-) Skal lige hjem og måle halsen på vores Grand Danois, så for du en bestilling :-)

Som en side bemærkning vil jeg også sige, at du måske skal se tiden lidt an. Du er nystartet og derfor skal kunderne lige have lov til at lære din shop at kende. Derfor tror jeg også det er vigtigt med dit eget fod arbejde, da google ikke kan hjælpe med alt.

Mvh Kim

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv for en elendig situation som jeg engang også var i. Jeg har lært den supervigtige lektie:

Altid google firmaet for kundeoplevelser!!! Og det er ikke nok med side 1. Er de dygtige med placeringerne til deres eget firma, presses andres knap så heldige oplevelser længere ned.

Håber du finder en løsning;) Og håber ikke du er endnu en fisk i nettet hos firmaet som er meget negativt omtalt på disse sider;(

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det uden tvivl duplicate content - spørgsmålet er så, om der står i kontrakten, at de ikke må bruge black hat metoder, eller metoder der strider mod Googles retningslinjer?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:
eller metoder der strider mod Googles retningslinjer

Det strider vel imod Googles retningslinjer i sig selv at købe en seo konsulent som bygger links? I alle fald fremgår det næppe, og jeg tvivler også på at nogen ligefrem ville nævne BH metoder i en kontrakt.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sikke noget skidt som du er røget ud i - desværre er du langt fra den eneste.

Hvis du vil, så send mig kontrakten og din URL på:     kontakt (elefantnæsesnabel) emil (flad streg) blucher (punktum) dk

Så skal jeg gerne tage et kig på det for dig uden beregning, for hurtigt at danne et overblik over om der er noget som de ikke overholder ift. kontrakten.

/ Emil

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

Casper Blom:
eller metoder der strider mod Googles retningslinjer

Det strider vel imod Googles retningslinjer i sig selv at købe en seo konsulent som bygger links? I alle fald fremgår det næppe, og jeg tvivler også på at nogen ligefrem ville nævne BH metoder i en kontrakt.

Nemlig, At linkbuilde er ikke det Google mener med "Naturlige links". Så i grunden er der rigtig meget som er imod deres tankegang. og ja manipulation med søgeresultaterne.

Til trådstarter, hvis man undersøger markedet bare lidt, undersøger hvad de forskellige metoder såsom no cure no pay. Så vil du også finde ud af at det vil være den dyreste form for optimering. Er man ikke parat til at det kan komme til at koste mange penge, ja så skal man nok ikke vælge den løsning.

Yderligere hvis jeg fx skulle tilbyde en sådan løsning, ville den være resultat orienteret, altså brugere der kommer ind på søgeord og fx køber noget, men samtidig kan jeg ikke tilbyde en delvis no cure no pay løsning hvor jeg kun optimere på nogle få ord, men derimod skal jeg varetage den fulde søgemaskineoptimering, hvilket også betyder konverteringsoptimering, tekstforfatning etc. Alene af den grund at det kan ende ud med som du oplever at du betaler for noget som egentlig ikke har nogen "cure". Og samtidig går det ikke at du som ikke professionel måske roder med noget som kan have indflydelse på det arbejde jeg laver, da det jo stadig er en No Cure No Pay løsning, og jeg jo skal tjene penge på det jeg laver.

Ja den skaffer besøgende, men er det nok at der kommer besøgende? i de fleste tilfælde nej.

Mit råd til dig er at du for eftertiden skal undersøge markedet og metoder, før du siger ja tak til en løsning, for havde du gjort det inden, ville du vide at det er den dyreste form for optimering (hvis det bliver gjort godt) og samtidig er placerings/besøgs afregning, en noget dårlig metode, da det jo ikke er kuren i sig selv, folk skal jo også udføre en handling, hvad enten det er at købe et produkt, tage kontakt, eller måske bare læse nogle forskellige artikler og infos.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:
Det strider vel imod Googles retningslinjer i sig selv at købe en seo konsulent som bygger links? I alle fald fremgår det næppe, og jeg tvivler også på at nogen ligefrem ville nævne BH metoder i en kontrakt.

Det er meget muligt - men det ændrer stadig ikke ved, at hvis der står i kontrakten at de kun bruger metoder, der er godkendt af Googles retnngslinjer, så overholder de ikke kontrakten :)

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)