Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pay without account OSCommerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber at der er nogen derude der kan hjælpe med at få opsat PWA eller en anden løsning så kunder ikke behøver at oprette sig som brugere for at købe en ting

Jeg har selv prøvet at installere PWA men der er ikke lykkes at få siden til at køre overhovdet, efter installation.

Eftersom at budgettet er stramt vil jeg gerne høre om der var en som kunne hjælpe mig eller evt. kunne komme med et tilbud på en løsning.

shoppen er bygget på OSCommerce 2.3

Der er lavet nogen tilretninger i diverse filer.

spørg gerne ind til evt. manglende oplysninger du har brug for  

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, prisen er 500 dkk, hvis shoppen er "ren" dvs. hvis du ikke har ændret i din checkout ud over standard.

 

Jimmy

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Der er installeret E-pay så lidt ændringer er der i checkout fasen!

Derudover kan der være lidt ændringer eftersom at det er et template som shoppen er bygget på!

Hvad skal du havde for det med de ændringer?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Designændringer og Epay betyder ikke noget. Så 500,- skriv evt. pm, så skal jeg sende dig mere info om hvad vi skal bruge for at lave det

 

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Designændringer og Epay betyder ikke noget. Så 500,- skriv evt. pm, så skal jeg sende dig mere info om hvad vi skal bruge for at lave det

Bare så du ved det - så er 500 kr - super billigt! Du får ikke mange hænder igang for så lidt.. Syntes bare lige du skulle vide det :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)