Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har besluttet mig og starte en webshop op.

 

I starten skal det kun være på deltidsbasis indtil at den kommer til og køre så godt jeg kan hoppe på fuldtid.

 

Men jeg har virkelig brug for hjælp for at komme igang.

 

For har virkelig mange spørgsmål inde i mit hoved som jeg gerne vil have på plads, for selve min ide er kanon og kan blive en succes håber jeg, men igen jeg har ingen erfaring for at lave hjemmesider osv...

1. Kan man finde et sted hvor man gratis kan oprette en webshop, og er det noget i anbefaler jeg selv går i gang med når jeg ingen erfaring har, tænker på det færdige resultat, eller vil i anbefale man betaler et firma som laver en hjemmeside for en så den kommer til og se mere proff ud ? Og har man gratis adgang til selv og lave ændringer på siden, mht. udvidning af ens sortiment ?

 

2. Hvilke udgifter er der ved og drive en webshop, ud over de produkter man skal bestille osv selvfølgelig ???

 

3. Skal man momsregistreres med det samme nu når det kun er til deltids aktivitet, og hvordan gør man ?

4. Jeg har yderligere tilmeldt mig et iværksætter kursus, er det noget i vil anbefale når det "bare" er en webshop man vil starte op ? 

5. Hvad er et domæne ?

Jeg håber ikke at i sidder og griner af mine spørgsmål og tænker jeg slet ikke er egnet til og starte noget op, for jeg har virkelig lysten, jeg mangler bare noget hjælp til og komme igang, så håber at nogle herinde kan hjælpe mig.

 

Ved i om der er lavet en direkte guide på nettet til folk som gerne vil starte webshop ?

 

god dag til jer alle !! Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

uanset om du får en færdig løsning hos et webbureau eller du vælger f.eks. dandomain som udbyder kan du altid udvide dit sortiment.. For mig lyder det som om du har brug for at vide alt om hvad det vil sige at lave en webshop.. kontakt mig lige i en PM, så kan vi eventuelt tage en snak på telefonen eller via skype.. det er noget nemmere end at skrive ALT ned :)

 

Næste gang du laver sådan et indlæg her, kan du eventuelt prøve at søge! Der findes 1000 andre indlæg med samme spørgsmål :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kig her på amino..

Og kan varmt anbefale bogen e-værksætteren af Lea Skov Lindbæk. Den vil give svar på mange af dine spørgsmål her i opstartsfasen.

Held og lykke med projektet.

 

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)