Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender Presswire og hvordan virker det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg faldt lige over Presswire.dk som lyder til at være en go service, så man kommer ud til rigtig mange aviser og online aviser.

Men virker det og hvordan?

Skal man have en nyhed som er suveræn, før den kommer med rundt, eller kan jeg bare skrive at nu er det tid til at male med træbeskyttelse og facademaling udvendigt Surprise Og så en lille tekst om malerarbejdet osv.

Håber nogen kender til det

Dbh

Michael Haahr

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Presswire renskriver din pressemeddelelse og skal nok sende den ud - men det er langt fra en garanti, at der er nogen aviser/medier, der bringer din historie. Kender flere der har brugt deres service uden den store succes.

Spar dine penge og skriv selv en pressemeddelelse (eller få én til det), vælg et medie, der har relevans for din nyhed og tag personlig kontakt til dem... så er der chance for, du fremover har nemmere ved at komme i.

Det virkede for mig med den model. (se min hjemmeside)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge presswire's website kan de også udsende en pressemeddelelse:

Få omtale i trykte medier samt
online medier og blogs

Indhold:


Din pressemeddelelse bliver
målrettet udsendt til PressWires
mere end 3.000 journalister,
1500 medier og 600 bloggere.

Din pressemeddelelse bliver
også sendt ud via PressWires
RSS kanaler med flere hundrede
modtagere.

Din pressemeddelelse bliver
publiceret på PressWire og
bliver feedet til andre
nyhedstjenester i Danmark.

Din pressemeddelelse
kommer med i PressWires
nyhedsbrev, Publicity med
mere end 18.000 modtagere

 

Har ikke selv erfaring med dette, men hvis din pressemeddelelse fanger opmærksomhed, så har du en god chance.


Vh. Tim

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du får jo også et link til deres side kan man sige.. De har en PR5 forside, så lidt må et link fra dem da også give.

Det de slår på er netop også at deres side er også søgemaskineoptimeret, så hvis man googler dit firmanavn, vil artiklen komme op.

Det er jo ret godt for dit search reputation management :-)

Om linket er pengene værd, skal jeg ikke kunne sige, men hvis der så også er en avis der samler nyheden op, så vil jeg mene det er meget godt givet ud.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skudt en presse medl. afsted og brugt 1300 kr. på det via presswire. Skyder den også afsted til de lokale medier, inklusiv en vareprøver. Jeg smider lidt feedback her, når jeg finder ud af hvordan det er gået :-).

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder jeg mig til at høre, Casper! :-)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Steel:

Presswire renskriver din pressemeddelelse og skal nok sende den ud - men det er langt fra en garanti, at der er nogen aviser/medier, der bringer din historie. Kender flere der har brugt deres service uden den store succes.

Spar dine penge og skriv selv en pressemeddelelse (eller få én til det), vælg et medie, der har relevans for din nyhed og tag personlig kontakt til dem... så er der chance for, du fremover har nemmere ved at komme i.

Det virkede for mig med den model. (se min hjemmeside)

Det har vel også meget at sige, hvilket produkt det drejer sig om...!? Hvis man bare skriver at nu er det tid til at male med træbeskyttelse udendørs, så kommer den nok ikke med. Men har man et helt nyt produkt, som ingen Danskere har set magen til, tidligere, tror jeg sagtens det kan lade sig gøre, at få den med i flere aviser og blade.

Jeg vil lige tjekke lidt mere ud på deres side, og måske prøve det af. Jeg har nok snart et helt nyt produkt i Danmark, som kun måske 10 mennesker i landet har set før.

Dbh

Michael Haahr

 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Du får jo også et link til deres side kan man sige.. De har en PR5 forside, så lidt må et link fra dem da også give.

Det de slår på er netop også at deres side er også søgemaskineoptimeret, så hvis man googler dit firmanavn, vil artiklen komme op.

Det er jo ret godt for dit search reputation management :-)

Om linket er pengene værd, skal jeg ikke kunne sige, men hvis der så også er en avis der samler nyheden op, så vil jeg mene det er meget godt givet ud.

Ja jeg tror du har ret i, at det er værd at prøve Yes

Dbh

Michael Haahr

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt dem gennem flere år, og min erfaring er, at hvis pressemeddelelsen er god, så giver det omtale.

En af de ting jeg sætter pris på ved dem er, at de også tilbyder medieovervågning og udsendelse i andre lande.
Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt det, men det er ren SEO og intet andet... dyrt til prisen, da samme kan opnås gratis...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)