Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg reklamer for dig gratis

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har startet en side, www.ekstrahadet.dk

igennem den vil jeg levere nyheder, gadgets nyheder,elektronik nyheder,iphone nyheder og meget andet.

jeg har tænkt mig at finde nyheder fra andre sider, og så linke til siderne igennem min side.

Kunne du tænke dig at være en af dem jeg poster nyheder for?

Skriv dit domæne og vi går i gang med det samme :-)

god dag

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du skrive på siden gratis er jo godt med domæne navnet siger jo ekstra hadet ?



Hvad vil du gøre når  domænet navnet heder dette ord ekstra hadet, at det bliver en god markedsføring, for jeg synes  det ser  umuligt ud , folk tænker jo allerede noget når de klikker over på domæne navnet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at uddybe det du skriver Mikael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordret hvad betyder det prøv tag disse to ord dit domæne er sat samme med 2 ord  del disse ord det siger så  ekstra og hadet , hvad tænker du , jeg tænker ikke ekstra positive  

men du ved vel hvad hadet betyder og ekstra betyder , det tror jeg lige vel hvad du gør .

Men vis ekstra hadet det er et positivt ord for dig får vi meget mange debattere frem over med dig , for der er sikkert mange der ikke forstår dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Ordret hvad betyder det prøv tag disse to ord dit domæne er sat samme med 2 ord  del disse ord det siger så  ekstra og hadet , hvad tænker du , jeg tænker ikke ekstra positive  

men du ved vel hvad hadet betyder og ekstra betyder , det tror jeg lige vel hvad du gør .

Men vis ekstra hadet det er et positivt ord for dig får vi meget mange debattere frem over med dig , for der er sikkert mange der ikke forstår dig

Jamen hvor vil du hen med det? Jeg ved godt at du kan dele ordet op som : " hej, du er EKSTRA HADET." Men ja, sådan er domæne navne. Du kan se bort fra domænenaven så længe man ikke et decideret produkt eller koncept.

Det kan jo godt være det er en side hvor folk kun skal finde reklamer? Og hvad er reklamer?

De er EKSTRA HADET, dårligt eksempel, men blev nødt til at besvare dit indlæg.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

rnthc:

Mikael christiansen:

Ordret hvad betyder det prøv tag disse to ord dit domæne er sat samme med 2 ord  del disse ord det siger så  ekstra og hadet , hvad tænker du , jeg tænker ikke ekstra positive  

men du ved vel hvad hadet betyder og ekstra betyder , det tror jeg lige vel hvad du gør .

Men vis ekstra hadet det er et positivt ord for dig får vi meget mange debattere frem over med dig , for der er sikkert mange der ikke forstår dig

 

Jamen hvor vil du hen med det? Jeg ved godt at du kan dele ordet op som : " hej, du er EKSTRA HADET." Men ja, sådan er domæne navne. Du kan se bort fra domænenaven så længe man ikke et decideret produkt eller koncept.

Det kan jo godt være det er en side hvor folk kun skal finde reklamer? Og hvad er reklamer?

De er EKSTRA HADET, dårligt eksempel, men blev nødt til at besvare dit indlæg.

ekstrahadet.dk er et dårligt domæne og længere er den vidste ikke.

Ville bare give godt iværksættere råd og satse på et nyt og mere positivt domæne navn for det er meget nyt og der er  intet gjort ved dette domæne SEO og du har kun tabt 45 kr ved dette her fejl køb derved

vær mere positive synes jeg er det bedste , jeg har dog set de sidste par debat svar fra dig af og de er ikke lige fremme positive og jeg kan ikke kræve du tænker positivt , men siger bare det giver største fremgang især i livs glædende og tit også i penge pungen i sidste ende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os antage jeg stod på din side med maler-larsen.dk 

Folk søger efter en maler. Under søge resultatet på Google kan man nu se maler-larsen er på EKSTRAHADET. Det kan godt være klikker ind på din side man kan læse andet. Men bare fra overskriften på Google går man uden om.

Dit domain navn hænger ikke samen med det budskab du vil frem med. 

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)