Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

må jeg fjerne det han har lavet??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen

 

jeg har et lille problem som jeg har brug for hjælp til at løse

det ser ud som følger

 

jeg skriver et indlæg herinde, hvori jeg søger en til at lave min hjemmeside, logo og måske andre ting.

jeg vælger en af dem som kontakter mig, desværre går der lidt tid før jeg er helt klar til at gå igang, men jeg bliver klar og vi udveksler lidt mails og så går vedkommende igang, først med logoet som hurtigt bliver lavet, og som jeg er helt tilfreds med.

så er det tid til hjemmesiden, jeg giver vedkommende diverse oplysninger så han kan logge ind på mit webhotel(eller hvad det nu hedder) og han går straks igang med at lave siden, desværre går det lidt i stå, og jeg skriver til ham og spørg til hvornår han regner med den er klar til brug og at jeg ikke er helt tilfreds med tingenes tilstand

jeg får så en mail næste dag, d 25/4-11, hvor der står han har holdt ferie, men nu er han klar til at køre på med siden, og oplyser mig at siden vil vil være færdig og klar brug d 29/4-11, jeg accepterer dette.og kan osse se der sker ting på siden.

men efterfølgende er han holdt op med at svare på mails, tager ikke sin telefon, og der sker absolut ingenting på siden, jeg venter et par dage og idag, d 1/5-11 har jeg forsøgt at ringe til ham, og sendt en email, hvor jeg beder ham om at ringe til mig.

hvad skal jeg gøre nu?

 

der er ingen kontrakt med deadline osv, men siden var jo lovet færdig til d 29/4-11

 

kan jeg afbryde samarbejdet? og be ham om at fjerne alt indhold på min side?

jeg har for 5 min siden ændret login password til webhotellet

 

på forhånd tak

og go søndag

jens

 

JR-Anlæg

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er han taget på ferie igen :)

Ej jeg kan godt se problemet, desværre har jeg ingen råd på dette område, jeg vil bare følge med og se hvad andre skriver..

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vente til efter weekenden og kontakte ham imorgen, hvis jeg var dig, men ser dit problem..

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan selvfølgelig godt selv bestemme hvad der skal være på dit domæne eller webhotel. Det ville være meget usædvanligt at have indgået en aftale der fratager dig den råderet, og noget standard forretningsvilkår er det ikke.

Aftalen om arbejdets udførelse ændrer sig dog ikke. At du ikke vil bruge hans arbejde fritager dig ikke automatisk for betaling.

Hvis ikke du har aftalt noget om hvad der skal ske hvis ikke jeres aftaler overholdes, så hæfter du som udgangspunkt for betalingen.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Aftalen om arbejdets udførelse ændrer sig dog ikke. At du ikke vil bruge hans arbejde fritager dig ikke automatisk for betaling.

Sådan ser jeg det også.

Samtidig er der det som mange alt for tit glemmer og det er skriftligheden omkring aftaler og aftalers ophør.

Hvis en deadline er overskredet, så skal man give en fast dato for hvornår arbejdet skal være udført, gør man ikke dette, så har man i princippet stiltiende accepteret overskridelsen.

Hvis man i sådanne scenarier ønsker at undgå at betale ved deadlines overskridelse, så skal der foreligge en underskreven aftale hvor dette er omfattet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan der være sket noget uforudsigeligt der ude af hans magt, som har forhindret ham i at arbejde eller kontakte dig?

Jeg synes, at du skal give personen en chance for at forklare sig. Hvis personen er taget på ferie igen, synes jeg bare, at du skal afslutte samarbejdet, medmindre du har indgået en bindene aftale som forhindre dig i dette. Men det er jo også muligt at personen har en acceptabel undskyldning. 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu har det jo været påskeferie og weekend og man kan næsten ikke undgå at tingene nogle gange tager længere tid end forventet. Jeg ville vente til imorgen med at kontakte ham, da det jo er søndag idag og der er jo ikke mange som arbejder i weekenderne.

Har du lavet en skriftelig aftale omkring deadlines og overskridelser?

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Intetsigende:

Kan der være sket noget uforudsigeligt der ude af hans magt, som har forhindret ham i at arbejde eller kontakte dig?

Jeg synes, at du skal give personen en chance for at forklare sig. Hvis personen er taget på ferie igen, synes jeg bare, at du skal afslutte samarbejdet, medmindre du har indgået en bindene aftale som forhindre dig i dette. Men det er jo også muligt at personen har en acceptabel undskyldning. 

Meget enig..!

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan der ske noget sådan. Men det er vel yderst sjældent, specielt at det sker to gange indenfor kort tid. Kan bestemt godt forstå din frustration Jens. Samtidig er det rigtigt at der er mange der ikke svarer på en søndag. Så det er nok en god ide at slå koldt vand i blodet.

Hvordan du så skal tackle sagen herfra er vel i virkeligheden det største problem. Du må finde alt hvad du kan på skrift, i forhold til hvad I har aftalt. Hvis det har været en fast pris, kunne du vel give ham en meget kort frist til at få afleveret (igen på skrift) og overholdes den igen ikke, så er det vil tid til at finde en anden leverandør.

Håber du har heldet med dig :-)

DBH Kristine Pedersen

Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selvfølgelig tænkt tanken at der er sket noget, som han ikke selv er herre over.

og vil da absolut lade tvivlen komme ham tilgode indtil jeg har hørt fra ham, men da jeg har været rimelig utilfreds med måden han har hodt mig orienteret og ikke uddybende mails, så tror jeg ikke så meget på det på nuværende tidspunkt.

men jeg så da helst at han kontaktede mig og at han laver siden færdig, for han har sgu lavet et pænt stykke arbejde.

det var ham selv der satte deadline til 29/4-11, og det er klart når han gør det så forventer jeg at den er færdig til tiden, eller i det mindste et opkald.

 

når jeg engang i mellem som håndværker bliver forsinket med et projekt eller på vej til et møde med en kunde så sørger jeg for at give besked så snart jeg ved jeg bliver forsinket, fordi jeg ved hvor irriteret man kan blive når man bare venter på en der ikke dukker op eller giver lyd fra sig.

JR-Anlæg

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)