Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Installering af Quickpay modul til osCommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået installeret en osCommerce template - men kan simpelthen ikke finde ud af at få Quickpay betalingsmodul installeret korrekt...

Er der en venlig sjæl der har prøvet med succés og kan hjælpe mig med at få placeret de rigtige filer fra zip filen i de rigtige mapper på min server?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg betaler naturligvis gerne for assistance...Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved, at Kennith hos Unique Systems er fantastisk dygtig til begge platforme (Quickpay og osCommerce)

Kennith har mine varmeste anbefalinger.

Du kan fange Kennith på Telefon: 35 111 333

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)