Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SKAT nu!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har haft et et freelance job, hvor jeg har optrådt med ''freestyle fodbold''. Jeg er 14 år, så har derfor et frikort. Jeg har oplyst arbejdsgiveren op til flere gange om, at jeg har frikort, og der derfor ikke skal trækkes noget skat. Og nu har spaderne selvfølgelig gjordt det alligevel!

Så er det deres opgave, at gå ind på skats hjemmeside og trække lønnen fra mit frikort der right?

Og jeg skal heller ikke betale noget AM-bidrag, når jeg har frikort vel?

Mvh Lasse Kalkar.

 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du betaler altid AM-bidrag selvom du har et frikort. 

 

Din arbejdsgiver kan selv trække dine skatteoplysninger helt automatisk, bed dem om at gøre det!

Men rolig nu, jo vidst har du betalt lidt skat i år, men det får du bare tilbage næste år, det er ikke sådan at når pengene først er betalt i skat, så ser man dem ikke igen. 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Ja, ved godt jeg kan få penge tilbage. Men jeg gider sgu ikke vente til 2012, også få eller andet latterligt beløb tilbage, bare fordi der er nogen, som ikke kan finde ud af deres job!

Ps. undskyld den lidt hårde tone, er lidt pist lige nu, da det er anden gang det sker.

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kalkar:

Tak for svaret.

Ja, ved godt jeg kan få penge tilbage. Men jeg gider sgu ikke vente til 2012, også få eller andet latterligt beløb tilbage, bare fordi der er nogen, som ikke kan finde ud af deres job!

Ps. undskyld den lidt hårde tone, er lidt pist lige nu, da det er anden gang det sker.

Jeg forstår godt at du synes at det er træls at vente på de penge du skulle have haft nu. Men der er desværre ikke nogen der kan gøre noget nu, så du er bare nødt til at vente til næste år- se det som opsparing i stedet :) 

Det eneste du kan gøre, er at bede din arbejdsgiver om at trække dine skatteoplysninger på ny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er så ikke helt korrekt.

En arbejdsgiver kan sagtens rette for meget trukket skat, og betale den tilbage.

Især når han selv har klokket i det.

 

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej.

Det er så ikke helt korrekt.

En arbejdsgiver kan sagtens rette for meget trukket skat, og betale den tilbage.

Især når han selv har klokket i det.

 

MvH

Peter

Tak for svaret Peter.

Undrede mig også lidt over, at han ikke skulle kunne dette.

Vh Lasse.

 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)