Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bump - Tilladt / Ikke tilladt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget sted, hvor dette bliver slået fast?

Jeg har søgt i Wiki'en, Google og debatten, men synes ikke at finde et konkret svar på dette.

 

Jeg synes at der det sidste stykke tid er kommet flere og flere af disse, og er i tvivl om hvorvidt man bør rådgive folk til at holde igen og gøre dette med måde, eller helt stoppe.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget sikker på der ikke er en håndfast regel om dette, hvis du har lyttet til Thorbogs podcast går han også meget op i ikke at klaske en masse håndfaste regler op. Men at gå ud fra at folk bruger deres sunde fornuft, og give advarsler efter behov. Jeg mener dog ikke at Bumping er noget problem, hvis det gøres med måde.

 

Og det giver alligevel en masse minus- karma af andre brugere, hvis man går op i det. Jeg mener personligt heller ikke man skal gøre det være end det er, man kigger jo ikke i en tråd hvis man ikke er interesseret i den på overskriften. Nogen gange må man lige lade de små ting ligge, bumping er vel bedre end at lave en helt ny tråd. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes bump er hammer irriterende og jeg har lige i dag givet en bruger 24 timers pause fordi han blev ved med det, selvom han var blevet bedt om at stoppe.

Om vi opdager det er en anden sag, men det kan jo også gøre med måde og lidt mere diskret ved f.eks. at tilføje nye oplysninger etc.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg syntes bump er hammer irriterende og jeg har lige i dag givet en bruger 24 timers pause fordi han blev ved med det, selvom han var blevet bedt om at stoppe.

Om vi opdager det er en anden sag, men det kan jo også gøre med måde og lidt mere diskret ved f.eks. at tilføje nye oplysninger etc.

De bedste hilsner

Martin

Det er nok netop dette tilfælde jeg tænker på :-) Jeg takker mange gange for svaret.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)