Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ralph Lauren Parfume + gratis sportstaske!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har intet med tilbuddet at gøre, men Matas køre en lækker kampagne, hvor man ved køb af en Ralph Lauren parfume får en sportstaske kvit og frit med i købet...

Det gælder både i deres butikker og online...

Tilbuddet kan ses HER

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool

Jeg har de sidste par år, besluttet mig for at prøve nogle nye dufte. Men det bliver sgu alligevel altid det samme, når jeg står derinde. Så nu var det jo en god anledning. Ikke at det ser ud til at tasken kan bruges til ret meget, men jeg finder jo nok på noget :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Cool

Jeg har de sidste par år, besluttet mig for at prøve nogle nye dufte. Men det bliver sgu alligevel altid det samme, når jeg står derinde. Så nu var det jo en god anledning. Ikke at det ser ud til at tasken kan bruges til ret meget, men jeg finder jo nok på noget :o)

Man kan altid bruge en lækker cool sportstaske... Du skal vel holde ferie eller weekend på et tidspunkt ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Man kan altid bruge en lækker cool sportstaske... Du skal vel holde ferie eller weekend på et tidspunkt ;D

Den ser bare så lille ud. Så det kan være den kan bruges på en weekendtur til Amsterdam, der plejer jeg ikke at skulle have ret meget med :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Den ser bare så lille ud. Så det kan være den kan bruges på en weekendtur til Amsterdam, der plejer jeg ikke at skulle have ret meget med :o)

Den er på størrelse med en Dunlop taske, hvis det er den model, som jeg tror det er...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog dem så kun 3 dage at finde ud af, at de hverken havde duft eller taske..

Man kan så undre sig over at de ikke fjerner tasken fra hjemmesiden, når de tilsyneladende godt ved, at den ikke kommer igen.

Det er lige præcis derfor, at jeg holder mig til det samme mærke hver gang. Der er ikke noget pis, og man ved det virker :o)

Men så har jeg da prøvet at handle i deres webshop.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Det tog dem så kun 3 dage at finde ud af, at de hverken havde duft eller taske..

Man kan så undre sig over at de ikke fjerner tasken fra hjemmesiden, når de tilsyneladende godt ved, at den ikke kommer igen.

Det er lige præcis derfor, at jeg holder mig til det samme mærke hver gang. Der er ikke noget pis, og man ved det virker :o)

Men så har jeg da prøvet at handle i deres webshop.

Sjovt alle har fået den besked... Og 3 dage er sku ik ligefrem imponerende ;D

Men ja så må det blive Diesel Fuel for Life og Lacoste Red, som vinder på dette ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kan stadig bestilles i shoppen. Vælger man 75 ml., så er der også gratis fragt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Den kan stadig bestilles i shoppen. Vælger man 75 ml., så er der også gratis fragt.

Der er masser af parfumer, men ingen tasker... Lidt sjovt at de ik engang tilbyder alle dem, som allerede har bestilt en varer, en form for rabat/tilbud/bonus, så de beholder kunderne. Alle jeg kender har annulleret deres bestilling, så der røg lige over 25 ordre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Den kan stadig bestilles i shoppen. Vælger man 75 ml., så er der også gratis fragt.

 

Der er masser af parfumer, men ingen tasker... Lidt sjovt at de ik engang tilbyder alle dem, som allerede har bestilt en varer, en form for rabat/tilbud/bonus, så de beholder kunderne. Alle jeg kender har annulleret deres bestilling, så der røg lige over 25 ordre...

 

Måske godt det samme, ellers ville I alle lugte ens Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)