Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link-kataloger er nettets ukrudt!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er godt klar over, at jeg nok træder en masse SEO folk over tæerne nu, men so be it:

Det er pissehamrende træls med alle jeres linkkataloger, som ligger og tager placeringer i Google, der så gør at vi intetanende helt almindelige mennesker ender op på jeres kataloger i den tro, at vi klikker på et genuint link med noget indhold.

Linkkataloger er det værste ukrudt og jeg ønsker mig brændende noget web-Round-Up, så jeg kan slippe for de sider altid.

Det er spild af min tid, at jeg skal via jeres åndsvage linkkatalog i min søgen efter den ægte vare. Det er forargeligt, at Google ikke smider de sider ad helvede til, men de får jo desværre mulighed for at sætte nogle ads ind, så det er faktisk win-win-win for Google, linkkatalogfyren og for hjemmesiderne, der optræder på den - men det er big time loser for os andre, der spilder tiden, når vi skal gentage vores søgning efter spildt tid.

Hvis man forudsætter, at alle disse kataloger aldrig var lavet, så ville indekseringen af nettet se helt anderledes ud og mange af os ville givet have nemmere ved at finde det vi søger.

Det var mine 5 cents.

(Og skyd så bare løs - jeg er godt klar over, at I ser både rødt, sort og vildt nu)

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dig ret, i noget af det du skriver.

Havde vi ikke haft link kataloger så ville det se helt anderledes ud. Personligt har jeg ikke rigtig lagt mærke til at det er linkkatalogerne som kommer frem når jeg søger på noget. Men kom dog ind i krigen.. Nettet udvikler sig konstant, og ja man skal følge med, gør man ikke det, går der ikke særlig lang tid før man er den sidste i rækken.

Hvis nogle link kataloger har højere placering på nogle keywords som du bruger, må du bare øge indsattens med optimering. 

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når der er noget galt med Googles søgeresultater, så er det ikke dem der laver SEO du skal være sur på - det er Googles algoritmer. :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Rasmussen:
Det er spild af min tid, at jeg skal via jeres åndsvage linkkatalog i min søgen efter den ægte vare

Det er pissehamrende træls med alle jeres linkkataloger, som ligger og tager placeringer i Google

Hvis dette er tilfældet, bør man nok også kigge på ens SEO på hjemmesiden, for hvis et linkkatalog med en simpel enkelte stående tekst kan rangere højere i google, end ens egen side har man vist større problemer med ens hjemmeside, en problemet er med at man skal igennem et linkkatalog for at komme ind til siden...;)

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Når der er noget galt med Googles søgeresultater, så er det ikke dem der laver SEO du skal være sur på - det er Googles algoritmer. :-)

 

Det kan da godt være, men hvorfor skal linkkatalogerne overhovedet være der? Kan du forklare mig det?

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det jo meningen, hvis man gider at lave ordentlig markedsføring for sit firma, at man laver en god tekst til de linkkataloger man tilmelder sig. Og på den måde kommer du jo frem til hvad du søgte efter alligevel .

Google ER et linkkatalog.

Og hvis man tror man bare skrive et par søde ord på sin side, og så dominere internettet, så er man gået forkert.

Og til alle dem der skriver kedelige artikler til linkkataloger : tænk på de kunder i mister , når de finder jeres makværk der.

Udover det, så er det nok noget af det mest kedelige jeg nogensinde har lavet, at tilmelde mig disse kataloger, og skrive om mit firma så mange steder på nettet. Jeg savner helt dengang man gjorde rent, som ansat. Men det er ansvar jeg har , for mit firma, at vi bliver set.

Der udover så støder jeg virkelig sjældent på linkkataloger i Googles første resultater.

Bare lige et sidste spørgsmål : Er du også sur på De Gule Sider, Krak, telefonbøger og så videre ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Flemming Rasmussen:
Det er spild af min tid, at jeg skal via jeres åndsvage linkkatalog i min søgen efter den ægte vare

Det er pissehamrende træls med alle jeres linkkataloger, som ligger og tager placeringer i Google

Hvis dette er tilfældet, bør man nok også kigge på ens SEO på hjemmesiden, for hvis et linkkatalog med en simpel enkelte stående tekst kan rangere højere i google, end ens egen side har man vist større problemer med ens hjemmeside, en problemet er med at man skal igennem et linkkatalog for at komme ind til siden...;)

 

Det er sikkert rigtigt. Folks egen SEO interesserer mig ikke.

Men der må da være mange andre end mig, der ender op på de dødssyge linkkataloger?

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Rasmussen:

Mathias Bak:

Når der er noget galt med Googles søgeresultater, så er det ikke dem der laver SEO du skal være sur på - det er Googles algoritmer. :-)

 

Det kan da godt være, men hvorfor skal linkkatalogerne overhovedet være der? Kan du forklare mig det?

 

fordi der sidder nogle og mangler lidt lommepenge.... er selv mega træt af dem...!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Rasmussen:
Men der må da være mange andre end mig, der ender op på de dødssyge linkkataloger?

Det er faktisk utroligt sjældent at jeg støder på et linkkatalog. Især når jeg søger efter produkter. Jeg kan faktisk slet ikke huske hvornår det er sket.

Men jeg mener også at du skyder på den forkerte. Hvis du er utilfreds med de søgeresultater du får i Google, må det være Google du skal være sur på. Det er trods alt dem der leverer produktet (søgeresultaterne) til dig.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Én ting er at de er der. Én anden ting er at tilmelde sig dem. Se, dét er trist arbejde! Stick out tongue

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)