Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foto galleri plugin til Wordpress, hvor gæster kan kommentere de enkelte fotos ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter et fotos galleri plugin til WP hvor gæster kan kommentere de enkelte billeder.

Har fundet denne side hvor galleriet er sat op som jeg gerne vil have det og hvor man kan kommentere hele galleriet eller hvert billede. Manden bag siden siger at han bruger 'SmugMug'.

Kender i til plugins der kan sættes op paa denne maade, og som er gratis?

Takker

Mvh

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tilføje et link på dine billeder som føre dem videre til billede siden? deri kan de som standard kommentere :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Seierup:

Du kan tilføje et link på dine billeder som føre dem videre til billede siden? deri kan de som standard kommentere :)

Hej, den tror jeg ikke lige fes ind..?

Jeg vil gerne lave den som han har det paa sin side Portfolio & Categori

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Hej, den tror jeg ikke lige fes ind..?

Det er du ikke ene om Smile Uddybning ønskes, AndreasStick out tongue

Jeg er netop i gang med en ny hjemmeside, hvor den type funktionalitet kunne være interessant.

SmileCarsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Når i indsætter et billede i Wordpress har billedet en URL adresse! Den adresse skal i sørge for man kan trykke på, når billedet bliver vist i stor format. Bagefter bliver brugeren sendt videre til en anden side hvor der kan tilføjes kommentarer..

Det er smart og mere overskueligt for brugeren som skal skrive eller læse kommentarer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne forestille mig at plugin'et fjerner denne URL adresse.. fjern den funktion enden i koden eller hvis der er et flueben i admin panelet under plugin'et .. Det er lidt svært at vide når jeg ikke kender plugin'et, men der er som standard en adresse som pluginet måske/måske ikke fjerner :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)