Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet indekseret linkkatalog - DanskeKilder.dk

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

@Morten88 - Man behøver vel ikke altid kynisk afveje, hvilken personlig vinding man vil få ved at udføre en given handling, som fx. at skrive et eller flere bidrag til et linkkatalog, som måske/måske ikke har en SEO værdi.

Forøvrigt så snakker vi vist 400 karakterer, og ikke 400 ord.

Og det gik jo fint med at skrive de 1.200 karakterer til dit indlæg ovenfor

@Lars - Så er der også lidt tekst omkring Adwords optimering (fra AdwordsAnalyse.dk) og mit lille SEO eksperiment omkring Ridehjelme (www.ridehjelm.dk).

Der mangler relevante kategorier, men jeg smider dig lige en mail som ønsket.

Mvh Troels.

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for dine kommentarer. Jeg gør det ganske kort da der er run på tilmeldingerne. 

Domænet blev registreret i denne uge så der er selvfølige ikke så meget at komme efter, men Google er i gang med at indeksere. Og ja, der skal nok blive linkbuilded til kataloget.

Jeg er ikke blandt dem der mener det er uden værdi at tilmelde sig et linkkatalog, og vores alle sammens Thomas Rosenstand har da også tilmeldt hans side til www.danskekilder.dk - men man vurderer selvfølgelig selv. 

Jo det er et færdigt linkkatalog script som man kan finde på www.hubdir.com. Jeg har kun haft tid til at ændre lidt i stylesheetet og lagt lidt ny grafik på, men der skal nok komme flere ændringer så de ikke kommer til at ligne alle de andre hubdirs :-)

Fremtiden ser jeg altid lyst på. Sorry det var nok ikke det svar du søgte men jeg kan desværre ikke spå :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:

Der mangler relevante kategorier, men jeg smider dig lige en mail som ønsket.

Tak. Jeg skal nok få lagt dig ind i de rigtige kategorier :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ja så har jeg også tilmeldt mig som maler. ved ikke om du laver en kategori til dette, der er jo tømrer f.eks.

 

Jeg har lige lavet en maler kategori og lagt dit link deri. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg tilmeldt min striptease side den blev på hele 660 tegn herfra og beskrivelse er unikt dog skriv gerne vis der er en formulerings fejl , for jeg er lidt ordblind men jeg gik teksten grundigt igennem før jeg klikket afsend

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mikael

Det skal du ikke tage dig af. Jamie Oliver er også ordblind og har udgivet en masse bøger :-)

Jeg har tilladt mig at rette lidt i formuleringen. Håber det er ok med dig.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fuldt ud ok , jeg takker for rettelserne og den hjælpsomhed Smile og godkendelsen af linket.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:

@Morten88 - Man behøver vel ikke altid kynisk afveje, hvilken personlig vinding man vil få ved at udføre en given handling, som fx. at skrive et eller flere bidrag til et linkkatalog, som måske/måske ikke har en SEO værdi.

Forøvrigt så snakker vi vist 400 karakterer, og ikke 400 ord.

Og det gik jo fint med at skrive de 1.200 karakterer til dit indlæg ovenfor

Jo. Jeg gider ikke udspecificere hvorfor jeg mener det - men det burde du kunne se som iværksætter, hvor tid betyder alt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Skjoldby:

Hej Morten

Tak for dine kommentarer. Jeg gør det ganske kort da der er run på tilmeldingerne. 

Domænet blev registreret i denne uge så der er selvfølige ikke så meget at komme efter, men Google er i gang med at indeksere. Og ja, der skal nok blive linkbuilded til kataloget.

Jeg er ikke blandt dem der mener det er uden værdi at tilmelde sig et linkkatalog, og vores alle sammens Thomas Rosenstand har da også tilmeldt hans side til www.danskekilder.dk - men man vurderer selvfølgelig selv. 

Jo det er et færdigt linkkatalog script som man kan finde på www.hubdir.com. Jeg har kun haft tid til at ændre lidt i stylesheetet og lagt lidt ny grafik på, men der skal nok komme flere ændringer så de ikke kommer til at ligne alle de andre hubdirs :-)

Fremtiden ser jeg altid lyst på. Sorry det var nok ikke det svar du søgte men jeg kan desværre ikke spå :-)

Det var præcis det jeg søgte. Tak Yes

Med Venlig Hilsen
Morten

P.S - jeg har tiltro nok til at jeg smider nogle links afsted til dig :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten88:
P.S - jeg har tiltro nok til at jeg smider nogle links afsted til dig :-)

Det er jeg glad for at høre :-) 

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)