Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 20 ud af 21 (206 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
Du er jo direkte uintelligent....  smartass

 

Du fattede så heller ikke pointen, men det er dit problem

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Henning:
Hvad så med crackdealere skal de også være her, for de er vel også en slags netværkere.


Du er jo direkte uintelligent....  smartass..

Du får lige en kommetar til på den her.

Min erfaring siger at det er sådanne individer som dig der ligger i den lave ende af normal området som har behov for at fortælle andre hvor uintelligente de er,  prøver du at kompensere for noget du ikke har. Jeg ville mene hvis du lå i toppen så ville du have fattet budskabet......Coolguy

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Henning:
Min erfaring siger at det er sådanne individer som dig der ligger i den lave ende af normal området som har behov for at fortælle andre hvor uintelligente de er


Det var blot en konstatering, og en reaktion var forventet.

Interessant at du mener jeg ligger i den lave ende af intelligensskalaen, lige efter at du godtgøre at man må høre til i den ende når man udtaler sig om andres intelligens  .. men du får det sidste ord  tough guy, det betyder åbenbart rigtigt meget for dit selvværd.

God søndag

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes desværre længere tråde her på amino, har tendens til at udvikle sig til alt muligt andet, end det de reelt startede med.. ! Synes det er brand ærgeligt, når folk direkte begynder at overdynge hinanden med ufine bemærkninger. Det er langt fra nødvendigt!

Som erhvervsmand eller iværksætter, hvad enten det er MLM eller traditionel, så handler det i alt sin enkelthed om at bevare overblik og holde fokus langsigtet. Disse banale færdigheder som erhvervsmand, beviser man vel også ved at holde en ensartet fokus i en blogtråd!

Tror det er bedst, denne debattråd afsluttes, før nogen kommer til skade:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Det er også mig  en gåde i træder hele tiden i denne  sammenligninger der krænker nogle mennesker


Hvis det krænker dig, at man kalder en person for Grønjakke, så er du muligvis for sart til at kommunikere online.

Jeg beklager, at min kommentar blev misforstået - men du var selv med til at få kørt den sammenligning helt ud i ekstremerne - så lad venligst være at få det til at lyde som om, at det er alle andre der bærer skylden!

igang:
Der undlader du vist behændigt at glemme, sammenligningen mellem folk der ikke mener at MLM hører til på Amino, og tage sit hagekors armbånd på


Jeg har forklaret flere gange - at det IKKE var det, der var sammenligningen.

Jeg sammenlignede ham med en Grønjakke - på grund af hans syn på andre mennesker - ikke på grund af hans syn på MLM.


- Faktisk kan jeg blive lidt skræmt for om nogle ellers lovende iværksættere skulle ryge med på MLM vognen.


- eller er det godt at der er plads til alle?

 

Disse 2 sætninger gav mig altså nogle grimme associationer - men det kan da være, at jeg også er for sart til at kommunikere online!? :-P

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Citat:

lad dog folk drive virksonhed som de lyster bare det er lovligt :-) 
om det så er MLM eller seonørder.. Driv egne projekter og lad hver mand køre sin stil..

Ja - Det burde ikke være mere kompliceret end så - Så enkelt kan det skrives og enkelthed er smukt!

Du får 8 stjerne herfra for den Mikkel ! StarStarStarStarStarStarStarStar

Godt brølt Mikkel!  Idea

Tænk om denne trå kunne slutte her det ville være en Smuk og passende Amino - slutning for alle !

På en ellers syntes jeg god informativ debat det meste af vejen!!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som alle eventyr starter det med sætningen ’’ Der var engang en høne, som ville finde ud af, om der var nogle kyllinger i hønsegården, som ikke måtte spise sammen med de andre.  Så han spurgte, det store hønse råd ’’ Hvad syndes I’’?

De fleste høns var ligeglade om kyllingerne, legede i det ene hjørne. En gang i mellem kunne de nemlig se kyllingerne havde det sjovt, uden de dog selv deltog i legen. Men de var meget forarget over, at nogle få høns, hakkede voldsomt på kyllingerne.

Disse høns fik mange skældsord med på vejen at det lige pludselig var dem det gik ud over.  Var det ikke fordi den store hane ’’ Martin’’ dæmpede den voldsomme kvalen, kunne det være endt i hvad som helst.  Der var nemlig brugt ord som gøg og gokke og ting der var værre.

Kyllingerne var ikke særlig anderledes end andre kyllinger. De var gule og spiste det samme korn, som resten af hønsegården.  Forskellen lå i hvordan de samlede deres korn ind.  Normalt kom den store kundemand og smed korn. De store høns med det største næb kunne hurtig samle meget korn, men en gang i mellem var der en af hønsene som døde af sult, fordi den stod et sted hvor der ikke var korn nok.   Men kyllingerne havde et andet system, hvor de hjalp hinanden. De var mange og kunne derfor dække et stort område, så derfor var der altid lidt korn til alle. Nogen af kyllingerne var så gode til at forudsige hvor kyllingerne skulle placere sig for at få mest korn. Dem der var dygtige til det fik så en lille andel af de kyllinger, som de havde i deres gruppe.  Disse ledere kyllinger blev kaldt undervisningskyllinger.

Nogle høns kunne godt se kyllingerens system, gjorde at ind i mellem behøvede undervisningskyllingerne ikke at arbejde og kunne derfor lege i den store rejsesø midt i hønsegården.  Det var tit et problem for de store høns at få tid til at slappe af, fordi lige så snart de holdt pause var der en af de andre høns, som forsøgte at snuppe noget ekstra korn.

Men som alle historier så er der en ende.  Alle var stadig i hønsegården og fandt ud af at der var plads til alle uanset hvilken næb man snakker med.  Luften var blevet renset og alle var glade og levede lykkeligt til deres dages ende. 

Snip snap rap rap.Paradise

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er på basis af historien vi planlægge fremtiden - også din historie - Keld-J!

Visoner er drivkraften for os alle:

Har måske ikke så meget med trådens indhold at gøre men måske alligevel et positivt indslag der egentligt siger os alle sammen en hel del:

Det er vigtigt med drømme du har dine jeg mine og se her NASA deres -
- New Horizon – på vej til Pluto nået halvvejen - fremme i 2015
Det er noget der rykker

Der er en CD ombord med indsamlede navne og andet godt fra jordens folk - man ved jo aldrig – mit navn er med jeg fik certifikat derpå!

 God søndag til alle !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:
Det er også mig  en gåde i træder hele tiden i denne  sammenligninger der krænker nogle mennesker


Hvis det krænker dig, at man kalder en person for Grønjakke, så er du muligvis for sart til at kommunikere online.

Jeg beklager, at min kommentar blev misforstået - men du var selv med til at få kørt den sammenligning helt ud i ekstremerne - så lad venligst være at få det til at lyde som om, at det er alle andre der bærer skylden!

igang:
Der undlader du vist behændigt at glemme, sammenligningen mellem folk der ikke mener at MLM hører til på Amino, og tage sit hagekors armbånd på


Jeg har forklaret flere gange - at det IKKE var det, der var sammenligningen.

Jeg sammenlignede ham med en Grønjakke - på grund af hans syn på andre mennesker - ikke på grund af hans syn på MLM.


- Faktisk kan jeg blive lidt skræmt for om nogle ellers lovende iværksættere skulle ryge med på MLM vognen.


- eller er det godt at der er plads til alle?

 

Disse 2 sætninger gav mig altså nogle grimme associationer - men det kan da være, at jeg også er for sart til at kommunikere online!? :-P

 

 

 

Du er muligvis for svær at forklare at man ikke skriver etniske udrensninger og nazisme i sammenligne i andre amino.dk bruger, det høre ingen steder henne med det ordforråd

 

der skal være plads til alle med man skal tænke over man skriver, husk alle kan læse tilbage i tråden hvad du skrev

 

jeg har ikke  skrevet hvad du skrev i starten , i flere svare , da de ord ikke bruges på et forum og høre ingen steder hjemme i en debat , men du forsætter så jeg må skrive det igen disse ord , som du skrev.

 

Nu nævner du kun grønjakker det har overhovedet intet med etnisk udrensninger at gøre,læs tilbage i tråden hvad vi debattere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle jer MLM har jeg beskrevet hvad problemet er med MLM og jeg syntes ikke denne tråd kunne klare mere så jeg har lagt den i en ny http://www.amino.dk/forums/t/123768.aspx

eller søg på MLM hele sandheden

Side 20 ud af 21 (206 indlæg)