Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er rimelig pris for bogføring og revision?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter indtil nu at have lavet regnskab selv, overvejer jeg nu at betale mig fra den del, for at koncentrere mig om forretningen i stedet. I den forbindelse vil jeg gerne høre jeres bud på hvad en rimelig pris på bogføring, momsregnskab og årsregnskab vil være udfra nedenstående forudsætninger. Det vil gøre det lettere at vurdere prisen når jeg indhenter tilbud.

- Enkeltmandsvirksomhed uden ansatte.

- 120-140 bilag årligt.

- Beskatning efter virksomhedsordningen.

 

Såfremt nogen herinde (Århus og omegn) skulle være interesseret i opgaven, hører jeg selvfølgelig også gerne om det.

 

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til Jnj@talkontoret.dk eller gå ind på talkontoret.dk og tag fat i Jesper, han er skide billig og efter at have mødt ham gider jeg slet ikke selv tænke på tal!.

Jeg er ikke den eneste der benytter ham som min revisor-mayn.. hør ham evt. lige selv ad, han er glad for tal.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Skriv til Jnj@talkontoret.dk eller gå ind på talkontoret.dk og tag fat i Jesper, han er skide billig og efter at have mødt ham gider jeg slet ikke selv tænke på tal!.

Jeg er ikke den eneste der benytter ham som min revisor-mayn.. hør ham evt. lige selv ad, han er glad for tal.. 

Herfra også thumbs up for Jesper og Talkontoret.dk! Yes

Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas, AP-Media.dk:

Simon Elkjær:

Skriv til Jnj@talkontoret.dk eller gå ind på talkontoret.dk og tag fat i Jesper, han er skide billig og efter at have mødt ham gider jeg slet ikke selv tænke på tal!.

Jeg er ikke den eneste der benytter ham som min revisor-mayn.. hør ham evt. lige selv ad, han er glad for tal.. 

Herfra også thumbs up for Jesper og Talkontoret.dk! Yes

Tak for svarene, jeg har sendt en mail til Jesper og ser frem til hvad han kommer op med. Nu kan jeg ikke se hvor du hører hjemme Simon. Men Andreas jeg kan se at du er i Beder. Hvordan fungerer det i praksis med afstanden da Talkontoret jo er i Grindsted?

Karditech driver affiliate hjemmesider omkring om bl.a. billigt bredbånd.

Fra Herlev & Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi vil også meget gerne hjælpe dig med dit regnskab, du kan beregne din pris på vores EasyAccount på vores hjemmeside www.easyaccount.dk 

Vi har kontor i Herlev og Århus.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fra Esbjerg.

Jeg har kun mødt Jesper en gang til et netværks-møde
resten foregår over mail..  

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper fra Talkontoret er en dygtig og reel fyr. Jeg har mødt ham en enkelt gang, og har læst mange af de gode indlæg han laver på Amino.

Du skal ikke være bekymret over afstanden. Alting foregår efterhånden via e-mail, og det er jo også netop det som mit koncept lægger op til, hvor jeg har bogføring fra udlandet.

Så hvis du ikke finder en løsning hos Jesper, så er du velkommen til at skrive til mig for et tilbud på opgaven.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Karditech:

Andreas, AP-Media.dk:

Simon Elkjær:

Skriv til Jnj@talkontoret.dk eller gå ind på talkontoret.dk og tag fat i Jesper, han er skide billig og efter at have mødt ham gider jeg slet ikke selv tænke på tal!.

Jeg er ikke den eneste der benytter ham som min revisor-mayn.. hør ham evt. lige selv ad, han er glad for tal.. 

Herfra også thumbs up for Jesper og Talkontoret.dk! Yes

Tak for svarene, jeg har sendt en mail til Jesper og ser frem til hvad han kommer op med. Nu kan jeg ikke se hvor du hører hjemme Simon. Men Andreas jeg kan se at du er i Beder. Hvordan fungerer det i praksis med afstanden da Talkontoret jo er i Grindsted?



Det kan sagtens klares over tlf og mail. Hvertfald mine opgaver :-)

 

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En tommelfingerregl du kunne bruge var 10 kr. pr. bilag.

Det plejer at ramme meget godt på årsbasis.

Jeg vil lige nævne at der er 2 ordninger, virksomhedsordningen og kapitalafkastordningen.

Som jeg har forstået det er virksomhedsordningen noget langhåret, så hvis du finder en som kan den, kommer du nok til at betale noget mere en de 10 kr. pr. bilag.

Jeg ville vælge en bogholder/revisor som jeg kunne møde Face to Face, hver gang der var noget vi skulle snakke om.

Held og lykke.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm det var faktisk en god regel. Vi giver 120tkr, og har 12.298 bilag sidste regnskabsår. Pudsigt.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)