Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til Mac

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere.

Jeg søger et regnskabsprogram som virker på mac. Det skal helst være gratis. 

Der må også gerne være så jeg kan lave faktura i det.

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke noget bogføringsprogram speciel til mac.

Du kan jo prøve e-conomics, det koster vist 150 om måneden men så kører det over nettet.  

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Prøv at tage et kig på nogle af dem her Smile

http://mac.appstorm.net/roundups/finance-roundups/7-invoicing-apps-for-os-x/

Men jeg vil selv anbefale et standard excel ark :)

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Saldi kan downloades, men kræver PHP og MySQL og kører således i browseren. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, gratis :) den fik jeg ikke lige læst med!

http://www.nchsoftware.com/invoice/index.html

Så er der denne her !

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Aarhus Hostel - Tæt på motorvej og gratis parkering Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Dette indlæg er nok ikke umiddelbart interessant for dig, men kan være det for andre mac-brugere, som har mere avancerede regnskabs- eller logistikbehov:

Med hostede løsninger som bruger fjernskrivebord (RDP) vil dette også kunne bruges på Mac, Ipad m.v. Det gælder f.eks. Navision (Dynamics NAV) som vi tilbyder via www.navisionhosting.dk.

Skulle der være lyst til en gratis demo, så er der mulighed for at få gratis adgang til den fulde Navision løsning i 30 dage her: http://skanderby.dk/content/hosted-dynamics-nav-gratis-i-30-dage

Mvh

Michael Skanderby

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Skanderby:

Hej Jesper,

Dette indlæg er nok ikke umiddelbart interessant for dig, men kan være det for andre mac-brugere, som har mere avancerede regnskabs- eller logistikbehov:

Med hostede løsninger som bruger fjernskrivebord (RDP) vil dette også kunne bruges på Mac, Ipad m.v. Det gælder f.eks. Navision (Dynamics NAV) som vi tilbyder via www.navisionhosting.dk.

Skulle der være lyst til en gratis demo, så er der mulighed for at få gratis adgang til den fulde Navision løsning i 30 dage her: http://skanderby.dk/content/hosted-dynamics-nav-gratis-i-30-dage

Mvh

Michael Skanderby

Hej Michael

Det lyder som en god ide.

Jeg har selv windows server med RDS. Så jeg ser lige om jeg kan finde noget til windows :)

Mange tak for svaret.

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg vil lige slå et slag for vores regnskabsprogram Likasso.

Det er et online regnskabsprogram, som kører på mac computere uden problemer, da det er webbaseret. Det er dog ikke gratis, men koster kun kr. 149,- pr. måned og har alle funktioner til rådighed. Derfor skal du ikke bekymre dig om ekstra udgifter i forbindelse med hverken opdateringer, nyudvikling eller support. Næste funktion, som bliver lanceret i løbet af maj 2011, bliver lagerfunktionen. Denne funktion er ligeledes med i prisen på kr. 149,- om måneden. Derudover vil der være mulighed for at få sit brevpapir lagt ind i programmet (GRATIS), således at dine dokumenter bliver mere tilpasset din virksomhed. Se iøvrigt mere på www.likasso.dk.

Vi arbejder også med at tilbyde vores kunder, som har betalt 12 måneder i forskud at komme på et intensivt regnskabskursus med udgangspunkt i Likasso. Der vil komme mere ud om dette senere.

Med venlig hilsen
Michael Christensen
Likasso

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Du kan prøve Billy's Billing - nyt dansk regnskabsprogram, som både kan bruges som komplet regnskabsprogram, men også blot som faktureringsprogram. 

Halvdelen af vores virksomhed sidder på Apple Mac, så det er optimeret i forhold til både Explorer, Safari og Chrome - læs mere om dette her.

Regnskabsprogrammet er billigt og hvis du kun sender et par faktura pr. mdr. kan du nøjes med at betale 9 kr. pr. faktura. Du kan også blot vælge en fast pris på 89 kr. pr. mdr.

Regnskabsprogrammet er stadig HELT NYT, så du skal skrive dig op til beta-bruger - de første brugere får adgang til regnskabsprogrammet allerede i aften, så du kan få adgang til det inden for et par dage.

Så længe regnskabsprogrammet kører i beta (gør det nogen måneder endnu) er det HELT GRATIS - derefter vil der være en prøveperiode.

I forhold til andre regnskabsprogrammer på markedet, er det yderst intutitivt, banebrydende design - og vigtigst af alt, alle tunge bogholderibegreber er skiftet ud med hverdagsord, som alle forstår.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)