Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keyword stuffing? - for mange keywords?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har for snart 1 uge siden startet et site der tilbyder gratis danske video tutorials.

Jeg er dog løbet ind i et lille "problem" med hensyn til nøgleord.

Eftersom siden mest består af videoer hvor jeg underviser i programmering, så er der ikke meget tekst på siderne. Det giver mig lidt et problem med hensyn til SEO.

Derfor har jeg tilføjet et h1 tag hvori jeg skriver en 9-10 nøgleord for hver video, således at google kan se hvad videoen rent faktisk indeholder af informationer. Koden til en HTML video f.eks kunne se således ud:

 

<p>Video tags:</p> <h1 class="tags">HTML video tutorial, HTML vejledning, dansk video tutorial, lær HTML, begynder HTML, gratis HTML video tutorials, Div tags i HTML</h1>

Udover et video tag område er der selfølgelig også en kort beskrivelse af videoen.

Jeg er dog bange for at Google banner mig for overbrug af nøgleord i en overskrift - bør jeg være bekymret?

Har læst lidt og de fleste steder står der at google manuelt kigger sider igennem der er mistænkt for spam, så tænker at hvis det skulle ske så kan de nok godt se at min side er seriøs nok.

se evt. hvordan jeg bruger de her tags under textboksen på den her side:

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/CSS/T4/T4CSS.php

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig ingen der kan hjælpe?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver sandsynligvis ikke banned, men jeg tvivler også på hvor stor positiv effekt det vil give dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Iversen

Først vil jeg sige jeg ikke har erfaring i Video SEO, men her er et link til 2 video - den ene af Matt Cutts der forklare hvordan video ranker i søgeresultaterne og den anden med gode SEO video råd.

Håber du kan få lidt glæde af dem. :)

http://www.seocoach.dk/video-seo/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)