Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme produkt med samme beskrivelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg sælger protein, kreatin pulver, kettlebell mv. men vil vide hvad jeg skal gøre for at få det maksimale ud af mit seo arbejde.

Mit spørgsmål drejer sig primært om produkter som jeg har i flere forskellige størrelser, f.eks. 30g, 500g, 2000g og 5000g. De ligger som forskellige produkter da vi endnu ikke har kunnet finde en tilfredsstillende måde at ligge dem sammen. Der er næsten samme produktbeskrivelse til hver af dem da det er helt ens produkter.

Hvad ville i gøre for at google ikke straffer det som duplicate content?

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville have fokus på hovedproduktet/masterproduktet og sørge for at de andre mindre relevante produktvarianter havde en canonical tag på og måske endda en noindex,follow robots metatag også.

Det mest optimale er dog at du omskriver alle teksterne, fx finder frem til de forskellige søgeord som brugere søger på og har så hvert sit fokus på de enkelte produktvarianter. Har du lavet en søgeordsanalyse, vil du helt sikkert også få lidt inspiration til hvad de enkelte tekster skal have fokus på, og dermed kan du også godt omskrive en  helt del tekster.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)