Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakter med Udlandet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

har hørt at man gratis kan downloade internationale standart kontrakter på engelsk. Er der nogen her som ved hvor? Jeg er begyndt et samarbejde med en taske producent i Thailand og vil gerne sikre mig så godt som muligt mht leverings tid, betaling, kvalitet ect.

Er glad for alle input.

Mvh Marlena

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde en del KONTRAKTOPLÆG på http://startvaekst.dk/ , men det kan være dyrt ikke at få det tilpasset. Der er også et hav af internationale sites hvor du kan købe dokumentpakker.

Hvis det skal være billigt vil jeg dog tro at du stadig kan få lavet meget advokatarbejde i Thailand for 2-3000kr og det er sikert gode penge at bruge.

MVH jens

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

mange tak for dit svar, er ogsaa kommet frem til at jeg maa have en 'rigtig' advokat til at lave en kontrakt.

Du siger der findes et hav af international sites hvor man kan koebe dokument pakker, kendet du nogle eksemples?

Med venlig hilsen

Marlena

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlende

Er det nogle fede tasker...

Er igang med at åbne en butik.. og ku vil godt tænke mig at mine vare er specielle.. 

og magler bare tasker nu

:D

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik selv lavet mine kontrakter gratis på nettet... 

Du skal bare google sammensæt kontrakt eller lign.. så dukker der noget op..

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zaneta,

tak for tippet! Taskerne som selvfoelgelig er fede:-) er i disse dage stock i tolden i DK, men kan sende dig nogle billeder

om et par uger, hvor skal du aabne butik? Jeg kan kontaktes paa: marlenameg@yahoo.com

Mvh Marlena

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe dumme told giv os nu de vare hehehe 

Jeg er igang så lige nu skraber jeg bare alle de vare jeg kan få.. men inden for 2 måneder ellers er jeg igang med at lancere mine vare til  musik vidoes som kommer på mtv..

skal lige blvie færdig har 6 musik videos der skal styles til .. men regner med august..

Med mindre jeg alderrede nu kanfinde noget potentiale på din vare :D 

Min mail er zanetakbh@live.dk meget gerne sende billeder hvem ved.. måske er der en go samarbejde på vej ..

:D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)