Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere i Aalborg

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg interesserer mig meget for iværksætteri og generer enormt mange ideer, men mangler andre iværksættere/samarbejdspartnere etc. at spare/samarbejde med, og jeg kunne godt tænke mig at udvide mit netværk. Jeg ønsker derfor at skabe et iværksætter netværk i aalborg der ønsker at gøre en forskel?

Jeg går med en indre passion/drøm om (på sigt) at skabe et iværksættermiljø placeret i samme bygning som har fokus på iværksætteri og hvor iværksættere kan komme med deres ideer og få hjælp samt finde samarbejdspartnere.

Derfor vil jeg gerne finde flere med samme interesse som mig, altså iværksætteri og som er på nogenlunde samme alder.

Jeg søger personer i alderen 20+

 

Venlig hilsen

Kristian Nielsen

Markedsføringsøkonom & Ildsjæl

krisnoer@gmail.com

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er Simon hoppet med :) Har lavet en gruppe som man kan tilmelde sig.

Vores første udfordring som iværksætter må være markedsføring af denne tråd, for der er ikke ret mange iværksættere i Aalborg ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er dog kun 19 :-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg er gerne med på bølgen, er godt og vel 20+ men vil gerne spare og har en del erfaringer fra de stillinger inden for salg jeg har haft.

Samt har et par ideer jeg selv går og barsler med om jeg skal springe ud i det eller ej, så hvis en på 32 år kan være med i gruppen og være med til at skabe sparring så de lidt yngre ildsjæle også kan få noget konstruktivt kritik.

Så her jeg...

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Jeg er en mand på 21. jeg synes det er en rigtig god ide! Jeg kommer selv fra Aalborg. jeg brander 100% for iværksætteri. Og kan godt spæde til med noget erfaring, så jeg er in ;)

Msn: simonq_89@hotmail.com

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu iorden, alderen er ikke et must på den måde :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super at iværksætterne begynder at melde sig til :) Har lavet en gruppe inde på min profil. Så hvis jeg kan få jer til at melde jer på den, ville det være super.

PFT

Kristian Nielsen

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Du skal være velkommen til at invitere mig til gruppen også, har selv iværksætter mentaliteten, er 24 og kommer fra Aalborg.. Så alt form for sparring er altid godt :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

jeg kan ikke invitere dig, så jeg bliver nødt til at skal  ha dig til at melde dig til selv. Den er under min profil

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)