Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du kommer med indhold til vores sundhedsforum giver vi et link

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er så småt ved at være klar med et sundhedsforum. Vi vil dog gerne have noget materiale allerede fra start, så alle der kommer med en artikel eller opretter en blog kan få lov til at linke til deres hjemmeside. Forudsætningen er naturligvis at det gøres på en sober måde, og at indholdet er originalt.

Der er plads til både medicinske emner, som alternativ medicin og har du også noget om sygdomme er dette også fint.

Siden findes på http://www.medicocommunity.dk

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Dette er et opklarende spørgsmål til forumdelen - håber det er ok!?

Du har valgt utrolig mange kategorier i forummet og alle står tomme hen, hvorledes får du aktivitet? Hvordan henter du besøgende og hvad var dine tanker herom?

Martin THorborg gør jo en dyd ud af, at fortælle man kun skal starte med få overskrifter og udvide hen ad vejen i takt med stigende antal besøgende..

 

Blot en tanke herfra?

 

Mvh. Celgaard

 

 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved det godt og har allerede reduceret meget, og arbejder stadigvæk på at få det reduceret yderligere. Vi kommer nok ligesom Martin til at diskutere med os selv i starten.

Jeg vil også prøve at komme med nogle provokerende meninger i nogle blogs for at se om det kan lokke besøgende til.

Jeg har også en liste over et stort antal sygdomme og vil prøve at køre en Adsense kampagne hvor jeg byder det mindst mulige beløb for disse i starten for at se om det giver noget.

Endelig skal der også laves en del SEO for ikke at sige rigtigt meget. Vi vil nok gå efter long tail søgninger i første omgang.

 

Mvh

Christian

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Lidt samme svar, det er en meget stor side at starte med, og jeg bliver ledt rundt til mange tomme sider, hvilket ikke er godt.

Har du sikret dig interesse i at udfylde alle disse tomme sider fra andre aktører?

Jeg har selv en nystartet side der hedder www.pause.nu Det er lidt indenfor feltet, var det noget at få materiale herfra?

Mvh. Tina

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Jeg synes faktisk det du arbejder med ser spændende ud.

Jeg tror at det ikke er så godt at sakse direkte fra din hjemmeside, da det vil skabe duplicate content og skade os begge to.

Jeg tror at den rigtige måde at gribe det an på, er at du skrive en kort artikel om problemstillingen, hvorfor det er vigtigt og så kan vi linke videre til din hjemmeside.

Mvh.

Christian

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Christiansen-medico:
Jeg tror at den rigtige måde at gribe det an på, er at du skrive en kort artikel om problemstillingen, hvorfor det er vigtigt og så kan vi linke videre til din hjemmeside.

Se dét lyder da som en win-win for jer begge to på nuværende tidspunkt. Skynd jer at hoppe igang med det samarbejde, det lyder konstruktivt...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Christiansen-medico:

i er så småt ved at være klar med et sundhedsforum. Vi vil dog gerne have noget materiale allerede fra start, så alle der kommer med en artikel eller opretter en blog kan få lov til at linke til deres hjemmeside. Forudsætningen er naturligvis at det gøres på en sober måde, og at indholdet er originalt.

Der er plads til både medicinske emner, som alternativ medicin og har du også noget om sygdomme er dette også fint.

 

Hejsa :o)

Jeg vil da meget gerne bidrage med lidt til en blog, hvis det altså er et emne, som passer ind i jeres sides profil. Emnet vil være Bells Parese (ansigtslammelse), som jeg selv blev ramt af for snart 4 år siden, og hvordan man kommer nogenlunde hel ud igen på den anden side.

Har det interesse?

Susan :o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)