Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du vide om Mac? :-)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg så en "PC tricks to Mac tricks" video så ville jeg se den, men som du selv er inde på, så ville jeg ikke direkte opsøge sådan en video... men jeg ville sende den videre til min venner / familie, når jeg blev bekendt med de havde skiftet fra PC til Mac, f.eks. hvis de spurgte mig til råds.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnar-Gwyn:
Hvordan viser man skjulte filer og mapper?
forskellen på 'cmd+Q' og det røde kryds? (vane fra windows :) )

Noteret :)

Ragnar-Gwyn:
Tilføj/fjern programmer (hvis man konvertere fra window er det næsten for nemt på en mac til at være sandt.

Ja det er sandt! :-) Mac er generelt så nemt, at man ikke helt tror på det - men alligevel er mange bange for at skifte, så det må jeg gører noget ved ;-)

Tak for indsatsen! :) 

Hvis i kommer i tanke om mere, så råb endeligt højt! :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Hvis jeg så en "PC tricks to Mac tricks" video så ville jeg se den, men som du selv er inde på, så ville jeg ikke direkte opsøge sådan en video... men jeg ville sende den videre til min venner / familie, når jeg blev bekendt med de havde skiftet fra PC til Mac, f.eks. hvis de spurgte mig til råds.

Kanon Pointe! :)

Måske burde jeg lave en lille artikel til begyndere, med link ned til min videoer, og så en "starter" video på et forvokset kvarter eller hvad den nu ender på ? :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnar-Gwyn:
forskellen på 'cmd+Q' og det røde kryds? (vane fra windows :) )

Især den der tror jeg der er mange der falder i første gang.
Og så tastaturlayoutet der bare er "forkert!"

Måske der bare skal startes fra scratch og lave en serie hvor man starter med at blive introduceret til hvordan er mac skærmen opbygget.
Hvor man så med afsnit efter afsnit bygger oven på med fx. ctrl-c/v/x og cmd-c/v/x til hvordan kontrolpanelet er skruet sammen osv..
Simpelthen "back to basic". :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:
Måske der bare skal startes fra scratch og lave en serie hvor man starter med at blive introduceret til hvordan er mac skærmen opbygget.
Hvor man så med afsnit efter afsnit bygger oven på med fx. ctrl-c/v/x og cmd-c/v/x til hvordan kontrolpanelet er skruet sammen osv..
Simpelthen "back to basic". :-)

Haha! Ja det tror jeg at jeg vil gå igang med :-) Hvis du har flere idéer til mit manuscript sig endeligt til ! :)

Operation: Lær at betjene din drømme computer ;-) hahaha... 

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:
Haha! Ja det tror jeg at jeg vil gå igang med :-) Hvis du har flere idéer til mit manuscript sig endeligt til ! :)

Lad mig lige tænke mig om så har jeg sikkert et par ideer. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:
Lad mig lige tænke mig om så har jeg sikkert et par ideer. :-)

Det ville jo være fantastisk! Skal have brugt nogle aften timer de næste par uger, så jeg kan få sovet noget mindre ;-) Griner.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Lyder som en fantastisk idé.. Hvis du har nogle konkrete ønsker må du endeligt råbe højt :-) Laver alt for meget IT-support, og prøver at opbygge et lille selvstudie miljø :-)

Tænker du på guides til Windows eller Mac? Jeg har ikke en Mac pt, men jeg har flere gange overvejet at købe en MacBook Pro :-)

Jeg har ikke noget konkret pt., men du får da en PM herinde, hvis jeg kommer i tvivl. Har du en hjemmeside, hvor der ligger guides osv.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Sloth:

Tænker du på guides til Windows eller Mac? Jeg har ikke en Mac pt, men jeg har flere gange overvejet at købe en MacBook Pro :-)

Jeg har ikke noget konkret pt., men du får da en PM herinde, hvis jeg kommer i tvivl. Har du en hjemmeside, hvor der ligger guides osv.?

Hej Søren,

Pt siger mit humør at jeg vil igang med at lave guides til Mac, hvem ved, måske tager jeg windows bagefter, hvis disse har succes :)

Du kan se guidesne på min blog jannikhansen.dk -> vælg Video -> Mac -> Og her kan du se de forskellige videoer, jeg har lavet so far :)

Dbh Jannik

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)