Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får "Adgang nægtet" på mine affiliate links.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg nåede lige at smide siden online inden min webmaster tog på 3 ugers ferie, og så finder jeg idag ud af at når man trykker på hvilket som helst af mine affiliate links, så bliver du mødt af en "siden kunne ikke vises"-fejl. Jeg har ikke opdaget det, fordi jeg desværre har været så dum, så jeg altid har været logget ind, når jeg arbejdede på siden. Det lærer jeg af til næste gang!

Linket virker fint når jeg er logget ind som admin - men altså ikke så snart jeg ikke er.

Mine links er lavet som ad/redirects. Destinationsurl'en virker selvsagt fint - jeg kan bare ikke få den til at virke sammen med redirected.

Er der nogen der kan regne ud hvorfor den VIL have at jeg er logget ind før den vil acceptere det redirect jeg har genereret?

På forhånd mange tak

Nina

 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Min side er Frisørsiden - en side der (med tiden) skal hjælpe kunder med at finde rundt i det enorme antal af frisører der findes i landet.

Den er under udvikling, så derfor er der ikke så mange frisører på endnu.

Mvh

Nina

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvordan linksene er opbygget, men er du sikker på fejlen ligger i linksene og ikke i at selve siden er sat til kun at være for admin/privat el. lign.?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender desværre ikke denne opbygning -  forkorter man linket får man en anden fejlmeddelelse så højst sandsynlig et spørgsmål om rettigheder.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Nu ved jeg ikke hvordan linksene er opbygget, men er du sikker på fejlen ligger i linksene og ikke i at selve siden er sat til kun at være for admin/privat el. lign.?

Hej Martin,

Det kan sagtens være at det er en overordnet rettighedsting der er sat forkert. Jeg ved bare desværre ikke hvor i systemt jeg skal finde det sted, hvor jeg skal ændre det.

Som du kan se på siden, så kan man sagtens (uden at være logget ind) klikke rundt og læse anmeldelser, det er "kun" de redirect links den er galt med.

Men hvis du ved hvor jeg eventuelt kan ændre sådan en overordnet indstilling, så vil jeg være meget taknemmelig.

Mvh

Nina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)