Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er i gang med at lave en sammenlignings side med scooterdele (www.scooterfjæs.dk).

Jeg kunne derfor godt tænke mig, noget input fra jer af, om hvad jeg skal gøre ved opsætningen af delene fra de forskellige sider.

Jeg ved ikke om, jeg skal lave en kategori for hver del.
Fordi hvis jeg skal oprette en del, findes der jo flere forskellige typer motorer som f.eks. en Yasuni C21 knæk udstødning, den er lavet til flere forskellige typer motorer (man skal vælge hvilken type motor, man har inde på forhandlerens hjemmeside) så der kan være måske 5 forskellige versioner af én del.

Jeg håber i forstår hvad jeg mener, og på forhånd tak for hjælpen som i altid kommer med Amino'er Smile.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

P.S
Jeg bruger et plugin der hedder WP Compare Tables, jeg ved ikke om i har haft lidt erfaring med det plugin?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb domænet .scooterfjaes. ikke alle kan læse æ i browser , jeg ville satse på ordret med ae

intet logo på der siger det er scooter på siden

ingen undersider på siden lav nogle under sider

lav kategorier på siden

undersider med billeder og tekst på siden skal der være

lav alt muligt jo mere jo bedre, normalt

rigtigt svært at give feedback ,på siden men hvad er formålet med siden?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et flot template, men som Mikael siger så ved ikke nok om hjemmesiden.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn theme..

Men siden jo sådan set tom ud over at der kan læses at siden er under opbygning, hvis du ikke ved hvordan du skal bygge den, så kunne du jo se på dine konkurrenter eller andre sammenlignings sider.

Hvis der kommerlidt mere kød på siden, så er der også en del mere man kan give feedback på.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Jeg skal nok overveje, at købe domænet www.scooterfjaes.dk.
Hvorfor skal der ikke være logo på siden, som fortæller at siden omhandler scootere.

Altså formålet med siden er ligesom pricerunner.dk, så er det så bare kun med scooterdele.
- Så man kan gå ind på scooterfjæs.dk, og finde den billigste forhandler, hvis du skal ud, og have nogle nye dele som altså f.eks. en knæk udstødning.
Men det er bare sådan med scooter dele, at man skal vælge hvilken scooter man har, sådan man for den version af udstødningen, som passer til sin knallert.
Så spørgsmålet er om jeg skal lave en side til hver enkelt model, og så bare skrive hvilken motor den passer til.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror han skrev det der manglede på siden altså et logo på daværende tidspunkt..

Du skal latid have et logo, det er sådan set dit mærke som andre kan kenkende dig/virksomheden på.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Selv med kun scooter på siden , bliver det 1000 vis artikler der skal på siden , som oveni skal opdateres, men okay projekter der kun blive vellykket vis kan køre denne opdatering helt ud , vil der sikkert være mange der vil bruge sådan en side.

 

Jo korrekt jeg mente der er intet logo på nuværende side, det skal der være for det giver din hjemmeside, dit billedet udad til.

 

Vis skal være alle scooter delen , skal der rigtigt meget indhold på siden og rigtigt mange , undersider og kategorier til hvert produkt , husk billedet til hvert produkt , da huske delen også er vigtigt , øjet husket og det giver også indhold til google billedet søgning

 

søgning på mærket på siden og den del der ønskes kommer frem altså , de passende produkter op , det er vigtigt på siden folk har ikke hele dagen , husk derfor ligge en masse tags ord der siger lige netop noget om den del de søger på

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Der skulle rigtig gerne være logo på siden, så det kan jeg ikke forstå hvis du stadigvæk ikke kan se det Mikael?

Ellers har jeg tænkt lidt over det, og jeg tænker lidt på at lave en "landingpage", hvor man skal vælge hvilken scooter man har, hvorefter man bliver sendt videre?
- Men sådan en form for hjemmeside har jeg ingen erfaring med, hvem skal jeg kontakte for det, en webprogrammør?

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske flot side :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej igen!

Der skulle rigtig gerne være logo på siden, så det kan jeg ikke forstå hvis du stadigvæk ikke kan se det Mikael?

Ellers har jeg tænkt lidt over det, og jeg tænker lidt på at lave en "landingpage", hvor man skal vælge hvilken scooter man har, hvorefter man bliver sendt videre?
- Men sådan en form for hjemmeside har jeg ingen erfaring med, hvem skal jeg kontakte for det, en webprogrammør?

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

ok alle skal også starte et sted med et logo , er det dette her der er logo på siden?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)