Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link kataloger, trafik?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Bare giv den gas, som du plejer, Mikael! Du skal ikke tage dig af den slags idiotiske og perfide angreb. Du var her i går, du er her i dag, og du er her igen i morgen.

At du er hujende ordblind, forhindrer dig ikke i at være endda særdeles hjælpsom. Og jeg kan faktisk ikke mindes, at du nogensinde har være modbydelig overfor nogen her på Amino. Det er to stærke kvaliteter, og dem holder du bare fast i. 

Kan ikke være mere enig. Keep up the good work Mikael!

Forstår ikke det angreb der bliver rettet i mod dig der, men han er sikkert bare træt.

Mvh.

Kristian

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Bare giv den gas, som du plejer, Mikael! Du skal ikke tage dig af den slags idiotiske og perfide angreb. Du var her i går, du er her i dag, og du er her igen i morgen.

At du er hujende ordblind, forhindrer dig ikke i at være endda særdeles hjælpsom. Og jeg kan faktisk ikke mindes, at du nogensinde har være modbydelig overfor nogen her på Amino. Det er to stærke kvaliteter, og dem holder du bare fast i. 

 

Jeg kunne heller ikke være mere enig!

Jeg vil vende de om og sige at han giver gode råd 95% af tiden, og så er der de 5% af skriblerierne som måske kan være lidt uforståelige, men det kan gøre ligemeget med alt den glæde, hjælpsomhed og aktivitet Mikael spreder på Amino.

Med venlig hilsen
John Bakken 

 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

For at være sikker på der ikke er misforståelse, så mener jeg om i oplever direkte trafik fra link katalogerne?

Jeg har en side der har stået lidt stille på det sidste, men den er linkbuildet via artikler på f.eks. artikeldatabase.dk og derfra har jeg fået 69 henvisninger i Marts månede på 3-4 artikler!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tror også på mere trafik fra artikeldatabaser, frem for linkkatalogerne.

Jeg ville i hvert fald ikke forvente nogen som helst trafik fra linkkatalogerne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Bare giv den gas, som du plejer, Mikael! Du skal ikke tage dig af den slags idiotiske og perfide angreb. Du var her i går, du er her i dag, og du er her igen i morgen.

At du er hujende ordblind, forhindrer dig ikke i at være endda særdeles hjælpsom. Og jeg kan faktisk ikke mindes, at du nogensinde har være modbydelig overfor nogen her på Amino. Det er to stærke kvaliteter, og dem holder du bare fast i. 

Jeg Takker mange gange Thomas Rosenstand

Jeg var måske lidt træt i går aftes og oveni er jeg ordblind, så jeg forklaret mig måske ikke godt nok ,  men jeg synes dog stadigvæk denne kommentar er meget under lavpunktet den anden kommer med Mars

synes denne forklaring burde forklare hvad jeg mener med google, vis ikke giv gerne respons, da jeg simpelthen som første ting når jeg stod op idag måtte jeg forklare dette her, da anklage var hård men Mars og den var meget spøjs

Hvad jeg mener med google alle ved google er den meste brugte søgemaskine, der kommer dog også en del besøgene fra diverse sider til mig

Hvad søger folk efter når de leder efter dit produktet er det polterabend er det fester diskoteker, webmaster mv.

Der findes indenfor en del emmer nogle linkkataloger der ligger højt på google indenfor deres emme område ,de har tit de flere sider omkring dit emme ,hvad er det folk elsker det er overblik og overblikket kan mangle lige netop din side, vis dette emme katalog ikke har din side , som ligger godt på google får du ikke klikket over til din siden , fra denne side.

Jeg Ser en del besøgene ved de gode link kataloger hvor der direkte kan ses , de har ledt efter dit produkt, for disse linkkataloger er lavet , indenfor dit emme område og derved større sandsyndelighed for at de ledte efter dit produkt da de fandt dette linkkatalog da de ledte efter , noget ligne til dit produkt.

De spredt små linkkataloger der giver de fleste 0 besøgene og dem der hvor du kan tilmelde sig 500 små linkkataloger på en gang for 19.99 dollars , der skal du være end heldig vis det overhovedet giver noget .

en anden skrev ni.dk er der mange af deres emmer indfor visse emmer i deres katalog der er suverænt indekseret i google derved super godt dog sikkert har de visse huller der ikke er godt indekseret , men som hovedreglen et godt sted,

God ide at tjekke google om det er godt sted dette link katalog kan være det er godt for mig men ikke for dig ,for disse kataloger kan ikke leve uden trafik fra google af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)