Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering af Trustpilot-element på Unique Free-shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har lavet en webshop som skal sælge frø til alle dem som vil ha sjove og flotte planter i deres have.

Det jeg jeg godt vil ha på webshoppen er den her lille anmeldelse box. Son at dem der køber hos os også kan anmelde webshoppen.

I kan se et billede af den box jeg snakke om her:

 

Webshoppen er lavet i noget der hedder: Unique Free

Boxen skal være i højre eller venstre side hvis det kan det.

Her er linket til webshoppen: Frø Shop

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske nogen af jer kan sende et link til en film der visser hvordan man gør det eller måske en der kan sige hvordan jeg skal gør det over skype Smile.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu kan jeg ikke lige give dig en forklaring på hvordan du får den box ind, men jeg kommer til at tænke på noget, ret mig hvis dette er forkert. Når du har den box på din forside og mange har givet dig positiv anmeldelser så vil der stå perfekt eller godt ikke ? hvad så hvis der kommer dårlige anmeldelser, vil der er ikke stå skidt eller ikke godt. I boxen ?

Jeg kan se på Trostpilot at du har 1 anmeldelse, og det betyder vel at bare en dårlig anmeldelse, kan få det til at se rigtig skidt ud i din box på forsiden ik ?

 

Det jeg så vil frem til, er at du måske burde vendte til at du har 10 el 20 gode anmeldelser for at være sikker på at det vil se pæner ud, fordi der skal ikke meget til at få bæret til at tippe, når man har få anmeldelser. Så måske du skulle vendte ?

 

Det var bare lige mit synspunkt, for jeg vil også gern selv have det på min forside, af min shop, når tiden er rigtig.

 

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du oprettet som bruger hos Trustpilot? Jeg er nemlig ret sikker på, at de giver dig koden du skal have indlejret. Herefter skal du så sætte den ind i en boks på din side. Hvis det var Prestashop kunne jeg nemt fortælle dig hvordan, men Unique Free har jeg desværre glemt alt om, efter jeg gik over til PS;-)

Da Unique Free er en tilpasset version af OsCommerce, er du nok bedst stillet ved at spørge her www.openforum.dk under Unique Free kategorien

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mick:

Hej

Nu kan jeg ikke lige give dig en forklaring på hvordan du får den box ind, men jeg kommer til at tænke på noget, ret mig hvis dette er forkert. Når du har den box på din forside og mange har givet dig positiv anmeldelser så vil der stå perfekt eller godt ikke ? hvad så hvis der kommer dårlige anmeldelser, vil der er ikke stå skidt eller ikke godt. I boxen ?

Jeg kan se på Trostpilot at du har 1 anmeldelse, og det betyder vel at bare en dårlig anmeldelse, kan få det til at se rigtig skidt ud i din box på forsiden ik ?

 

Det jeg så vil frem til, er at du måske burde vendte til at du har 10 el 20 gode anmeldelser for at være sikker på at det vil se pæner ud, fordi der skal ikke meget til at få bæret til at tippe, når man har få anmeldelser. Så måske du skulle vendte ?

 

Det var bare lige mit synspunkt, for jeg vil også gern selv have det på min forside, af min shop, når tiden er rigtig.

 

De bedste hilsner

Mick

 

Jo det er også min idé. Men jeg vil få det hele til og virke Smile.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé Jonas. Det vil jeg prøve.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

kanon jeg ville også bare nævne det ;-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilladt mig at give denne tråd en mere sigende overskrift.

 

Mvh. Kristian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)