Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhosting

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Seierup:

Jeg må indrømme at MaxiWeb gør det billigt, men det er ikke meget trafik du får med! Det er et stærkt minus desværre :(

Hej Andreas, 

Hvilke af produkterne er det mon du savner mere trafik på? :) Jeg er meget lydhør, overfor at forbedre vores produkter :)

Den gratis version, er med vilje lidt lav, da vi lidt satser på at folk gerne skal opgradere :-) Men lytter meget gerne!! :-) ?

Dbh Jannik 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også den vigtigste part, at lytte til andre og specielt ens kunder :)

Jeg mener det er rent generelt at der ikke er plads til meget trafik. Ser vi på jeres 'starter' har vi 1000 MB til rådighed som både database og filer skal ligge på.. Når vi et punkt på 1000 MB, er det slet ikke nok med 20 GB trafik. har man en stor database og måske et forum af besøgende som uploader deres ting! Så er man hurtigt på spanden.

Lad os sige at vi ikke har nok plads eller trafik, så vi opgraderer. Vi får dobbelt så meget plads (eller mere end dobbelt så meget) men vi får mindre trafik. Det synes jeg rent personligt skulle være omvendt. Når i giver mere end dobbelt så meget plads (150%) så kunne trafikken også følge med der :)

Kan du følge mig? jeg ved ikke hvor hurtig jeres forbindelse er og hvor i ligger med jeres servere.. Men jeg er sikker på i kan tilbyde mere end det i gør :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Seierup:
Det er også den vigtigste part, at lytte til andre og specielt ens kunder :)

Præcis! De har lige fået en overhaling :) Er det mere realistisk nu ?:)

Meningen har også været lidt, at hvis man nu har rigtigt meget trafik, så vil vi klart anbefale folk en business løsning, hvor trafikken er noget højere :)

Tak for respons!

Dbh Jannik

PS: Vi ligger i et datacenter med 1,5 Tbps :-) Og altid mindst 2 x1 gbit til serverne. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var straks bedre :)

Så i ligger i DIX? hos specialhosting eller ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvis du bare skal have domænenavnet til at pege på et andet kan du jo bare benytte www.gratisdns.dk . Ellers kan jeg da anbefale www.meebox.dk hvor du har muligheder for flere domæner selv til den lave pris.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Seierup:
Jeg mener det er rent generelt at der ikke er plads til meget trafik. Ser vi på jeres 'starter' har vi 1000 MB til rådighed som både database og filer skal ligge på.. Når vi et punkt på 1000 MB, er det slet ikke nok med 20 GB trafik. har man en stor database og måske et forum af besøgende som uploader deres ting! Så er man hurtigt på spanden.

Jeg er en anelse uenig. Mange kunder når sjældent over 10 gb traffik pr måned , medmindre det er tale om lidt større sites, og de vil alligevel typisk have helgarderet sig med en større pakke

Det er derfor at så mange tilbyder "fri" traffik og så efterfølgende laver en række begrænsninger i deres foretningsbetingelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Seierup:

Det var straks bedre :)

Så i ligger i DIX? hos specialhosting eller ?

Nope, faktisk i Amstradam i Holland - det er ret stratetisk valg, da de er bundet ret godt opimod USA, og stadig har en meget lav respondstid til Danmark :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Andreas Seierup:
Jeg mener det er rent generelt at der ikke er plads til meget trafik. Ser vi på jeres 'starter' har vi 1000 MB til rådighed som både database og filer skal ligge på.. Når vi et punkt på 1000 MB, er det slet ikke nok med 20 GB trafik. har man en stor database og måske et forum af besøgende som uploader deres ting! Så er man hurtigt på spanden.

Jeg er en anelse uenig. Mange kunder når sjældent over 10 gb traffik pr måned , medmindre det er tale om lidt større sites, og de vil alligevel typisk have helgarderet sig med en større pakke

Det er derfor at så mange tilbyder "fri" traffik og så efterfølgende laver en række begrænsninger i deres foretningsbetingelser!

Haha, korrekt Henrik.. Mange når sgu dårligt nok over 2 gb - men jeg har faktisk haft et par stykker som overtrådte deres trafikbegrænsning betydeligt - så jeg var måske lidt for optimistisk, da jeg lavede planen over for trafik de måtte trække :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)