Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler trafik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg mangler en del trafik til min affiliate side laankontanter.dk

Jeg har prøvet med lidt google AdWords som faktisk virkede udmærket, men nu er jeg blevet suspenderet på mystisk vis, uden store ændringer på website eller søgeord. Afventer svar fra deres support.

Jeg vil selvfølgelig gerne ligge højt i google, men jeg er endnu ikke indexeret efter lang tid.
- Jeg kom til at se på min side, at jeg har 2 forskellige forsider.

1. laankontanter.dk

2. laankontanter.dk/index.html

Spiller det nogen rolle at jeg linker til index'en og ikke roden af websitet?

Jeg har både læst Demib's og SEO-lex seo bøger og synes der er mange ting jeg allerede har styr på (Forholdsvis) jeg har haft mit link i min signatur på Amino i snart 14 dage, uden betydning for google's indexering.
- Min side får nogle dage 5. besøgende. Nåede dog at tjene 2 gange 150 kr. i forbindelse med min AdWords kampagne, men jeg vil da gerne op omkring de 100+ besøgende om dagen.

Synes jeg er lidt lost. Alt input, ris som ros ville være en KÆMPE hjælp :)

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke bruge antallet af besøgende til ret meget. Jeg gætter på, at de fleste der besøger din side er bots. Både dem fra søgemaskinerne og spam-bots.

Det er ikke mange søgeresultater Google giver på din side. Der er ikke nok, der linker til den og/eller indholdet er ikke unikt nok ift. så mange andre sider med højere page rank. Når de basale kriterier ikke er opfyldt kan man være nok så SEO-venlig uden at den gør det store forskel.

Angående (1) og (2) betyder det ingenting for Google.

Ronnie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mads

Din hjemmeside er rigtig flot, men jeg synes umiddelbart der mangler indhold til selskaberne. Du kan lave en mere grundig beskrivelse af de forskellige selskaber for at skabe en større tryghed hos besøgende. En bruger vurderings statistik ville ikke fejle noget. Igen for at skabe en tryghed.

hvis du virkelig skal vinde tillid som ny på markedet kan du tage kontakt til forskellige rådgivere eller diverse økonomer som kan blogge på din side. Gode råd er ofte det besøgende kommer efter når de er pengenød.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Ronnie.

Andreas Seierup:

Hej mads

Din hjemmeside er rigtig flot, men jeg synes umiddelbart der mangler indhold til selskaberne. Du kan lave en mere grundig beskrivelse af de forskellige selskaber for at skabe en større tryghed hos besøgende. En bruger vurderings statistik ville ikke fejle noget. Igen for at skabe en tryghed.

hvis du virkelig skal vinde tillid som ny på markedet kan du tage kontakt til forskellige rådgivere eller diverse økonomer som kan blogge på din side. Gode råd er ofte det besøgende kommer efter når de er pengenød.

Hvad Søren Andreas halløj med dig :)

Jo det er rigtigt, jeg har mest koncentreret mig om at få siden pæn, men selve indholdet mangler jeg lidt af. Det må også være mit næste projekt.

mht. de gode råd-. var dit råd godt. Vil prøve at finde nogle der kan skrive relevante gode artikler til min side :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bestemt siden er pæn og overskuelig.. Næste gang du vil starte et nyt projekt er det ALTID godt (efter min egen erfaring) at have indholdet klar og en detaljeret plan over fremgangsmåden.. Så kan du gå i luften med et brag og udkonkurrere alle på lige plan..

Keep going! :)

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Seierup:

Jeg synes bestemt siden er pæn og overskuelig.. Næste gang du vil starte et nyt projekt er det ALTID godt (efter min egen erfaring) at have indholdet klar og en detaljeret plan over fremgangsmåden.. Så kan du gå i luften med et brag og udkonkurrere alle på lige plan..

Keep going! :)

Nice ! :D er det, det som sker med kvaliteten.dk eller hvad? Hehe

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den side anede jeg slet ikke fandtes længere :D jeg stoppede samarbejdede med partnere om den og færdiggjorde derfor aldrig projektet .. udgangspunktet var eller rigtig godt :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Holm:
Angående (1) og (2) betyder det ingenting for Google.

Øh. Min barnelærdom siger mig, at det faktisk betyder en del. Men hvad ved jeg.

Når jeg søger på Site:laan etc. siger Google, at der ikke er nogen resultater Sad

Hvor længe har du haft dit site ?

Mvh. John

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

Du kunne evt. begynde at deltage mere på nogle forums udover Amino (men undgå at SPAMME).
Hjælp så mange folk som du kan, med den viden du har, og det vil falde tilbage på et tidspunkt.
- Det skal selvfølgelig også siges, at trafikken naturligvis ikke kommer på bare én dag, men det taer lang tid at bygge sådan et site op.

Men held og lykke med projektet herfraSmile.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Holm:
Angående (1) og (2) betyder det ingenting for Google.

Kan du uddybe hvorfor du ikke mener at DC ikke har nogen betydning for søgeresultatet i Google?

@TS: Du bør asap ændre dine forside url'er således at din side kun svare på én.

Pt. har du 
http://laankontanter.dk/
http://laankontanter.dk/index.html
http://www.laankontanter.dk/
http://www.laankontanter.dk/index.html

Heldigvis er din side ikke indekseret endnu, så du kan stadig nå at rette fejlen før det bliver et problem. Det er hurtigt at ændre via din .htaccess fil - søg evt på google efter 301 redirect.

Umiddelbart virker det mærkeligt at din side ikke er indekseret og du bør nok at kigge på om du har lagt en robot.txt ind hvor du blokerer for søgemaskinerne eller har fået lavet andre tiltag som kunne være årsag hertil.

Din side er rigtig flot designet og har en god struktur og skiller sig positivt ud fra mange andre affilate sider.

Keep up the good work.

Dbh. Chris
LED pærer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)