Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedste Wordpress Theme og plugins til B2B salgside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal lave en webside med B2B salg af forskellige produkter, som jeg har agenturet på og jeg vil søger det bedste theme/plug-in til denne opgave.

Mine ønsker er:

1. 2 eller 3 colum med en traditionel venstre navigation.

2. Mulighed for at køre forskellige sprog (valg via drop down navigation eller flag).

3. Forhandler login, så mine forhandlere kan logge ind og se priser.

4. Mulighed for at bestille online, hvis man er kunde i forvejen eller opretter sig som kunde.

5. Webshop delen skal helst være som en normal webshop, hvor man kan se varer, varianter og kunne lægge en ordre, som sendes videre til min e-mail.

6. Man må gerne selv kunne vælge forhandler login navn og password.

7. Mulighed for at re-aktivere sit password, hvis man har glemt det.

8. Mulighed for at kunne downloade pdf brochure fra produktsiderne (det regner jeg ikke med er et problem).

9. Det kunne være fedt hvis jeg via shop systemet kunne holde forhandleren opdateret om ordrens status og om hvornår den er på vej. Opdateringen må gerne være via en automatisk udsendt e-mail, hvis der er ændringer i ordrens status og at han både får beskeden på e-mail og at beskeden kan ses i shoppen, hvis han logger ind.

Jeg tror umiddelbart at det er mine "mindste krav", men er naturligvis interesseret i om jeg mangler nogle ting, som jeg har glemt her.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her nogen som har erfaring i dette eller skal jeg over i en Magento løsning (er kun interesseret i WP eller Magento løsninger).

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er svært at sige hvad der er det bedste valg af themes og plugins til sådan en løsning. Der findes nemlig rigtig mange forskellige plugins der kan disse ting samt et hav af themes. Dit theme skal jo mest af alt vælges ud fra det visuelle. Stort set alle themes er bygget i 2-column, så det er ikke der du møder en flaskehals. 

Hvor meget regner du med at bruge på løsningen?

Jeg ville eksempeltvis investere i et betalt shopsystem til wordpress - det skulle have mulighed for at have skiftende ordrestatus o.lign. 

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Hvis du har brug for inspiration til Wordpress e-commerce themes, så kig evt. her

http://templatic.com/demos/?theme=wpstore

De har nogle af de mest gennemarbejdede B2C themes.

Antallet af "wordpress B2B e-commerce solutions in a box" er minimalt.

Jeg har bladret 500+ Wordpress themes igennem over de seneste dage og mindes ikke at være stødt på nogen oplagte themes.

Med afsæt i dine krav, så ville jeg dog næppe tænke i Wordpress baner, men snarere (som du også selv skriver) Magento eller tilsvarende.

Mvh Troels.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viktor

Ja mit theme skal vælges ud fra det visuelle, men jeg tager udgangspunkt i en 2 colum og at det har funktionerne, som jeg skal bruge.

Jeg er på B2B markedet og derfor skal det mere være som en form for katalog, hvor man kan se de forskellige varer, men jeg vil samtidigt gøre det nemt for mine forhandlere at kunne lægge en ordre.

Umiddelbart har jeg ikke et bestemt budget, men jeg må da indrømme at jeg har ikke tænkt mig at bruge 5000 eller 10000 på dette, for jeg kan selv lave en hel del i WP.

Mvh

Kim

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Tak for dit link til inspiration.

De ser umiddelbart fine ud, men som du selv skriver, så er der ingen oplagte løsninger.

Jeg ville meget gerne lave det i WP for der har jeg erfaringen, men ellers må jeg jo sætte mig ned og lære Magento..

Mvh

Kim

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på: http://getshopped.org/

Jeg har selv prøvet at bygge en B2B shop med dette plugin. Det kræver lige tweaking men ikke det store.

Endte dog med at skifte til Magento alligevel da der var nemmere at overføre produkter fra osCommerce.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)