Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open source tidsbestilling/booking system - findes det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg gør normalt mest i PrestaShop, men har fået en forespørgsel på en hjemmeside, hvor man skal kunne booke tid online. Det skal ikke været et stort forkromet system, som man f.eks. ser til hoteller, men nærmere en kalender der viser f.eks. 8 ledige tider på en dag, som man så kan booke sig ind på og efterfølgende få en bekræftelse på.

Findes det mon som Open Source?

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved findes der desværre ikke en sådan færdig løsning. Der findes dog plugins til både Wordpress og Joomla som gør dette i sådan grad.. Skal du have en komplet løsning, bør du lave det selv. :)

Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

TYPO3 er også en mulighed, men som med de andre OpenSource systemer gælder det om at finde nogen, der er kompetente til det, og dermed går det "gratis" i opensource jo lidt fløjten.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan gratis integrere med google calendar, den vej rundt kunne det være nemt, så har du også en backend til dit system. Blot en tanke.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar:-)

Jeg tror, jeg kigger videre på Joomla, hvor det faktisk ser ud til, at der findes en del plugins.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

presta:

Tak for jeres svar:-)

Jeg tror, jeg kigger videre på Joomla, hvor det faktisk ser ud til, at der findes en del plugins.

Til  Joomla kan du bruge SuperSaaS.dk som bookingsystem.

Hvis du opretter en gratis SuperSaaS konto, så finder du hurtigt ud af, hvor let det er.

Mvh

Holger

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

Til  Joomla kan du bruge SuperSaaS.dk som bookingsystem.

Hvis du opretter en gratis SuperSaaS konto, så finder du hurtigt ud af, hvor let det er.

Mvh

Holger

Hej Holger

Tak for svar og link. Jeg er ikke så glad for at købe plugins/moduler, som man betaler for løbende, da det jo hurtigt bliver dyrt (i dette tilfælde minimum 600 kr. om året). Jeg tror, jeg har fundet et par mulige brugbare plugins, som man betaler for en gang - så koster de kun maks. 100 USD - samme beløb men så er de jo i det mindste betalt en gang for alle.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Hollo ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nåeh, kan se det var en besked fra tidliger i år... men sad lige og ledte efter andre open source booking systemer, men det er godt nok svært at finde..

Så hvis ellers du ikke har fundet en anden løsning allerede, så har jeg været igang med projektet ClubMaster en del tid nu, det skal ud at køre i nogen tennis klubber fra næste forår, hvor der vil være banebooking / holdbooking og faktisk et komplet medlemskartotek..

Dog er lige præcis booking delen det næste jeg skal igang med.. så hvis det har nogen interesse kan du jo kigge på:

www.clubmaster.org

Så fra her i morgen er planen at starte på booking delen, så har du nogen specielle behov så kan jeg lige så godt bygge systemet ud fra folks requirements, så hvis du har lyst vil jeg gerne høre om du har nogen krav for at dette system skulle kunne passes til dine behov, jeg kan også sagtens give dig en reminder når booking delen er klar hvis du ønsker det :)

Ville bare lige give dig besked da jeg kom forbi forummet alligevel :)

Mvh,

Michael Holm

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Time-Book.dk har lavet et Booking system som kan bruges til de fleste ting.

Hvis det er noget du kan bruge er du velkommen til at skrive.

Med Venlig Hilsen

Team Time Book

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)