Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jeg synes også det er en fin simpel side, ikke for meget og heller ikke for lidt. Dog er den lidt langsom til at loade flashen med billederne tror jeg?

Vil også medgive, at jeg har lidt svært ved at finde helt ud af hvad der tilbydes.

Men det er nok fordi når det hedder Karaoke, så er det i mit hovede et anlæg, og så må gæsterne selv synge. Og ellers er en entertainer, der kommer og underholder.

Det er lidt uklart om John selv synger en hel aften eller om gæsterne skal/kan synge, eller om man på forhånd vælger om John er med i pakken eller ej. Måske der skulle være 3 valgmuligheder. Og lidt vejledende priser er altid godt.

Kundeudtalelser er også altid en god ting.

 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mine 5 cents. Det er skrevet i den rækkefølge jeg har lagt mærke til tingene og jeg har ikke pakket mine meninger ind i vat - så jeg håber det bliver taget godt imod :)

 

Først og fremmest: Medmindre der virkelig er en god grund til at bruge det, så undgå for alt i verden at bruge flash. Skiften rundt mellem nogle billeder kan gøres lige så godt ved brug af Javascript - og for at gøre det endnu nemmere, så findes der jQuery som du kan tage et kig på. 

For mig ser sitet meget sidetungt ud. Det hele hænger ovre i venstre side pånær lige billederne (hvor der i øvrigt er et hvor den stakkels mand har fået skåret en hånd og en fod af). 

Jeg savner også lidt mere luft mellem toppen og menuen, mellem menuen og banneret og mellem banner og content. Formentlig ikke meget, men det står lige tæt nok. 

Teksterne er temmelig store - og det gør bestemt ikke noget, men jeg synes at Helvetica egner sig bedre når ens tekster ikke er små. 

I de lange tekster skal der mere luft mellem afsnit. 

På listen over karaokesange i PDF er der 16 sider, men de 7 af dem er tomme. 

Under "Udlejning" så synes jeg ikke det fungerer at overskrifterne er skrevet med en font der har seriffer. 

Hjemmesiden ser meget ud som om, at det er en person der står bag det her, det virker derfor underligt for mig at der på "Udlejning"-siden står "vi" over det hele, når der alle andre steder står "jeg".

Kontaktformen ser underlig ud og "besked"-feltet rager ud over kanten på boksen. 
Der er ingen overskrift på Kontakt-siden.

E-mail adressen er blottet - lidt at fodre e-mail høstere med. Sørg for at sløre den med Javascript så den ser rigtig ud for brugeren men forkert for bots.

Jeg ville style input felterne.  

Røde links på sort baggrund fungerer ikke. Find en farve der skaber ordentlig kontrast til den sorte. 

Brug noget tid på at gøre noget ved de URL's. Jeg hader hjemmesider hvor jeg ikke kan få nogen som helst idé om hvad jeg er på vej til ud fra URL'en. Dernæst så gavner det også dine søgeresultater i søgemaskinerne :)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Frands:
Mine 5 cents. Det er skrevet i den rækkefølge jeg har lagt mærke til tingene og jeg har ikke pakket mine meninger ind i vat - så jeg håber det bliver taget godt imod :)
 
Først og fremmest: Medmindre der virkelig er en god grund til at bruge det, så undgå for alt i verden at bruge flash. Skiften rundt mellem nogle billeder kan gøres lige så godt ved brug af Javascript - og for at gøre det endnu nemmere, så findes der jQuery som du kan tage et kig på. 
For mig ser sitet meget sidetungt ud. Det hele hænger ovre i venstre side pånær lige billederne (hvor der i øvrigt er et hvor den stakkels mand har fået skåret en hånd og en fod af). 
Jeg savner også lidt mere luft mellem toppen og menuen, mellem menuen og banneret og mellem banner og content. Formentlig ikke meget, men det står lige tæt nok. 
Teksterne er temmelig store - og det gør bestemt ikke noget, men jeg synes at Helvetica egner sig bedre når ens tekster ikke er små. 
I de lange tekster skal der mere luft mellem afsnit. 
På listen over karaokesange i PDF er der 16 sider, men de 7 af dem er tomme. 
Under "Udlejning" så synes jeg ikke det fungerer at overskrifterne er skrevet med en font der har seriffer. 
Hjemmesiden ser meget ud som om, at det er en person der står bag det her, det virker derfor underligt for mig at der på "Udlejning"-siden står "vi" over det hele, når der alle andre steder står "jeg".
Kontaktformen ser underlig ud og "besked"-feltet rager ud over kanten på boksen. 
Der er ingen overskrift på Kontakt-siden.
E-mail adressen er blottet - lidt at fodre e-mail høstere med. Sørg for at sløre den med Javascript så den ser rigtig ud for brugeren men forkert for bots.
Jeg ville style input felterne.  
Røde links på sort baggrund fungerer ikke. Find en farve der skaber ordentlig kontrast til den sorte. 
Brug noget tid på at gøre noget ved de URL's. Jeg hader hjemmesider hvor jeg ikke kan få nogen som helst idé om hvad jeg er på vej til ud fra URL'en. Dernæst så gavner det også dine søgeresultater i søgemaskinerne :)

Flot feedbackYes

Og helt sikkert punkter jeg vil gennemgå.

Mht. URL´s er vi helt enige. Men kommer når siden bliver publiceret.

Mange tak for dit indlæg

dbh.

Brian

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også gerne give dig lidt feedback på din hjemmeside, beklager hvis der er gentagelser, for er overvejende enig i de punkter Frands og andre har skrevet.

Din tekst på de forskellige sider, ville jeg nok overveje at gøre skarpere og kortere. De er alt for lange til at det er brugervenligt. Som minimum skal der laves mere luft i teksten.

Samtidig kan budskabet til de besøgende måske være mere klart, som Amazon påpeger.

Menuen, kan i mine øjne gøres pænere designmæssigt, den er meget simpel.

Håber du kan bruge det konstruktivt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Freewebsite:
Håber du kan bruge det konstruktivt.
Absolut.Yes Mange tak for dit indlægSmile
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)