Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til noindex,follow

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har et spørgsmål til følgende side med Police ure hvor der er 5 undersider med produkter som har identiske sidetitler som den side hvor der linkes til altså Police ure. Mit spørgsmål går på om hvilken af følgende 2 modeller der bør anvendes?

1) Undersiderne altså 2, 3, 4 og 5 skal have et "noindex,follow" og sidernes title bliver angivet med side 2, 3, 4, og 5?

2) Siderne forbliver med et index,follow og de får blot nye titler med de førnævnte 2, 3, 4, og 5.

Umiddelbart er det at foretrække at søgemaskinerne kun finder side 1 så der hældes mest til mulighed nummer 1, og jeg formoder at med et "follow" så vil søgemaskinerne stadig bevæge sig ned i hiriakiet således der stadig er crawl adgang?

Håber at høre jeres råd?

På forhånd tak

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, ville først få styr på dine urls, de er ikke søgevenlige.. Dette kan gøre med en .htacess

Hvorfor skal det være det ene eller det andet, hvorfor inkludere du dem ikke bare alle 5 med, giver dem forskellige titler og hver deres egen lille unik beskrivelses tekst.. Så kan søgemaskinerne finder dem alle..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey A

URL'erne kommer. Det ligger lige om hjørnet.

Jeg har også tænkt på dit forslag, men så er jeg lidt bange for at søgemaskinerne finder side 3 hvor jeg helst vil have at de finder side 1. Men jo det er en mulighed omend der ligger meget arbejde forude :-)

Kan man lave en index,follow og så være sikker på at søgemaskinerne derved kan komme fint rundt på f.eks. Police ure uden problemer?

På forhånd tak

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)