Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense / Hosting / Søgeoptimering.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har forsøgt at finde noget information omkring hvorledes det bedste setup vil være i forhold til et netværk af sider, der alle har adsense som eneste reklameform.

Det jeg har læst mig til på div. int. sider, er at det i bund og grund er lige meget om du har alle dine sites på den samme server, eller du spreder dem på hos forskellige host, sålænge man ikke overtræder nogen af de regler der er sat op for brugen af Adsense.

I princippet kan Google jo se hvilke sider en Adsense konto er tilknyttet, og dermed hvilke sider du kører deres reklamer på.

Men der findes meget information om hvorvidt det er smart eller ikke smart at køre et netværk af sites fra den samme server, derfor vil jeg høre om nogen herfra har erfaringer med dette?

De punkter jeg tænker over i den her forbindelse er flg.

  • Vil det skade SEO hvis 1 person ejer eks. 50 websites der køres fra samme server? det vil være småt med interne links, da det er få af siderne der er i samme branche.

 

  • Kan det skade ens Adsense indtjening at man har mange websites koblet op på den samme Adsense konto.

 

  • Kan det skade en ellers god søgeoptimering, når Google ser man mange sites, igen kørende fra samme server.

 

  • Hvilket "setup" vil du anbefale, hvis man vil drive et større antal websites med Adsense som indtjeningsmulighed.


På forhånd tak.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Rønnede
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det kun handler om Adsense er der ingen problemer i at køre fra samme server ... men hvsi det handlede om seo og links sites imellem ville det være problematisk.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tiprocent.dk:
men hvsi det handlede om seo og links sites imellem ville det være problematisk.


Der er få af siderne hvor der vil være et enkelt link i mellem, ellers er det enkeltstående sider, som ville blive søgeoptimeret præcis som man ville gøre det med ethvert andet site.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)