Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger simpel projektstyringsværktøj...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

tag evt. et kig på tasks http://tasks.dk/default.aspx

Ham som har udviklet det er også her på Amino. Fordelen ved systemet er at det er holdt virkelig simpelt, og derved hurtigt, overskueligt og nemt at bruge i dagligdagen. Hvis du kan leve med de spartanske features det har, vil jeg mene det er ret godt bud.

Er behovet lidt mere anvaceret skal man ofte over i et større amerikansk system, som desværre bare ofte har det med at være overkill af features og forvirring på mange punkter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

tag evt. et kig på tasks http://tasks.dk/default.aspx

Tasks er faktisk godt.. Jeg bruger det selv hver dag - men det er mere et godt faktureringsværktøj. Man kan ikke dele opgaverne op i milestones og versionering, som man fx kan med Unfuddle.

Det kommer meget an på, om man har små korte projekter, eller som os, har mange projekter, som naturligvis kommer i mange versioner..

Derudover har Unfuddle også SVN, som er fantastisk - da hvis man får overskrevet en fil man ikke liiiige skulle have gjort, kan man altid gå ud og hente et par versioner ældre :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig, Tasks kan hurtig komme til kort mht. features.

Men de ting det kan, gør det tilgengæld rigtig godt. Nævnte det mest fordi der blev nævnt at bruge word/excel som styringsværtøj, så tænkte jeg behovet måske ikke var så avanceret endda :)

Ellers er der måske MS project (hvis det da stadig findes, jeg mindes det fra MS project 98, det var tider) ..

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er et meget simpelt system vi søger, da det er et overordnet overblik der søges, og projekter/opgaver er af mindre størrelser. Det vil sige der ikke er behov for milestones eller lignende.

Tænker derfor ud fra beskrivelsen, at task kunne være en god mulighed. Det skal dog siges, jeg endnu ikke har kigget på funktionerne, men skriver kun du fra beskrivelserne.

MS project er ikke det nemmeste at dele, er heller ikke den største fan af MSP! ;-)

Der er etableret dokumentstyring gennem SVN, så denne funktionalitet er ikke nødvendig i det ønskede system. :)

Dbh Kristoffer

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil klart anbefale danske podio.com der tager verden med storm i øjeblikket. Det er genialt. Du kan bygge dine egne "apps".

Alternativt kan jeg også anbefale www.nozbe.com

De bedste hilsner

Daniel Laursen
Trendsonline.dk 

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

http://openproj.org/

Det er en open source løsning, der stortset kan det samme som ms-project. Altså en løsning der kører på den enkeltes computer. Der kan for et månedligt abonnement købes en løsning, hvor planerne kan deles, ligesom ms-projects server løsning.

Du kan lynhurtigt lave et ganttkort med afhængigheder mellem aktiviteter i open-proj.

Mvh Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok fedt, med alle de gode forslag. En af dagene vil jeg samle dem til en samlet liste, hvor det er lidt nemmere at få et overblik.

Gennemgående er alle forslagene rigtig gode! De forskellige systemer, har lidt forskellige fordele. :)

Takker...

Dbh Kristoffer

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)