Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet Gamblerhead.com er ledigt. Der er dog optaget et, som hedder Gamblehead.com : http://gamblehead.com/ Lidt underlig website.

Kan jeg mon komme i problemer med dem, hvis jeg bruger Gamblerhead.com ? Er der nogen regler inde for det? Hvis det ligner for meget.

Gad vide om man kan købe domænet af dem altså Gamblehead? Det website ser ikke ud til at være noget vildt.

Fra Købehavn
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm er det bare mig der ikke kan komme ind på en side der hedder Gamblerhead.com?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er ledigt kan du købe, men hvis det er en underlig side som hedder det der ligger tæt op af din, så kan det være en dårlig ide' hvis du skulle blive sammenlignet med dem

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Domænerne ligner meget hinanden. Prøv at undersøge om Gamlehead er et registeret varemærke eller andet inden du køber domænet gamlerhead.com.

Domænet gamlerhead mener jeg ikke er en typosquat. Men derimod er det ikke særligt unikt da der allerede findes gamlehead. Foresten pas på med at spørge spørge om råd til et domæne, som er ledigt du gerne vil købe. Det kunne være nogle andre også fik ideen og købte det før dig.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser kun et problem, hvis jeres "produkter" ligner hinanden...

Dine kunder skulle helst ikke komme til at tro, at den anden side er din. Samt det kan give problemer med ejeren af den anden, hvis han mener du efterligner hans produkt. Så hvis jeres produkter er ens, er der flere grunde til at lade vær med at bruge det.

Dbh Kristoffer

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er en typosquat?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas..

Det er en svær situation at bedømme. For hvis du køber domænet og den anden part opdager det, kan de sagtens prøve at sagsøge jer, idet deres grund vil være at navnet er for tæt op af deres, især hvis i tilbyder samme "produkt" til kunderne.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)