Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det noget værd at betale for SEO?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan garantere dig at du ikke skal ligge noget så vigtigt som linkbuilding i hænderne på dem du har linket til. Det har ingen værdi, og er du uheldig bliver du straffet for det.

Snak med Kim eller læs på Euniversity.dk. Der bliver snakket en del linkbuilding for tiden. Linkbuilding der rykker

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

En god grund viden er vigtigt omkring søge ord optimering , har du læst disse 2 bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Husk brug gerne forummet her ved tvivl om noget, flere svare gerne helt gratis.

hvor meget det er and på pladser men kan sagtens blive nogle 1000 besøgene dagligt , det er penge værd tænk hvor 100.000 kr en første pladsen kan blive , vis der er mange klik på dine ord, det er dyrt i adwords mv

God ide start ud med at lave den bedste siden , alle derfor linker til fordi læs stof er så godt.

her et par tips i denne her tråd hvad jeg gør http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

Husk livet som iværksættere har 40 timer om dagen så vi har meget tid , vis du gerne vil have en  til det kan det udmærket betale sig , bare sig det skal være det bedste og den grund viden har du efter læst disse SEO bøger om du gør meget selv eller har den rette viden til at vælge den rette til at hjælpe dig , viden er magt og succes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rønnede
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO lavet rigtigt er altid pengene værd og hvis mere trafik ikke gavner din side har selve siden et problem. SEO er en langsigtet investering som også kræver en langsigtet strategi.

Men ellers er der altid muligheden for "no cure no pay" seo løsninger - hvis de kan skrues sammen til begge parters tilfredshed.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de gode svar!
Jeg kunne bestemt bruge det til noget. Ved da nu at den "billigste" løsning i længden måske bliver den dyreste :) MAn får hvad man betaler for :) 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg svarer blot på overskriften: Både et stort ja og nej.

Jeg har selv erfaring med at en person jeg kender havde fået et "professionelt webbureau" til at lave en firmahjemmeside. Den så flot ud. Ingen ko på isen der, men man skulle mindst nå til side 30 til 70 for at finde dem - afhængigt af søgeord.

Jeg  satte mig lidt ind i det med SEO - dvs jeg læste Googles anbefalinger og intet andet! Der skulle ikke meget til for at få dem op i toppen af Google selvom det hele var lavet en enkelt Flash fil. Jeg anbefalede blot at flytte domæne af hensyn til sprog og fik sat de rette meta tags ind. 

Nu er de røget til bunds igen fordi jeg har anbefalet det rigtige: lav løsningen i HTML og CSS - men webbureauet der har lavet det har både sat en kopi op på det ene og det andet domæne plus deres eget. De almindelige regler for sund fornuft mht HTML er ikke overholdt. Altså er det klart at de nu er røget ned i et sort hul i Google igen. Webbureauet havde et par linjer om deres mangeårige erfaring. SEO havde de lavet en side om. Mistænkeligt kortfattet var den dog.

Forleden var der en nordjysk SEO konsulent, der hængte et Nordjysk webbureau ud for at lave samme nummer som det ovennævnte. Det mest opsigtsvækkende, for mig, var nok at de faktisk underviser i SEO?! 

Så sidder jeg og tænker at når en kunde betaler for SEO, så får de sat den ene kode ind der åbenlyst vil give resultater - i længden. Hvis konkurrencen er lille. 

Hvis der er stor konkurrence indenfor et felt er det selvklart ikke nok bare at få de basale koder på plads. Besøg deMib og Thomas Rosenstands hjemmesider. De er superdygtige til faget og er klare i spyttet.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Besøg deMib og Thomas Rosenstands hjemmesider. De er superdygtige til faget og er klare i spyttet.

Tak for de pæne ord :-)

Gita Street:
Forleden var der en nordjysk SEO konsulent, der hængte et Nordjysk webbureau ud for at lave samme nummer som det ovennævnte. Det mest opsigtsvækkende, for mig, var nok at de faktisk underviser i SEO?! 

Hvis du tjekker de værste syndere ud i forhold til at lade kundernes indhold indeksere på udviklingsdomæner, vil du se, at det er de selv samme, der "råber" højest om deres evner udi SEO og den slags. Og nogle af de ting, der undervises i på de efterhånden mange kurser er lodret forkerte (og kan være direkte skadelige).

Men hold kæft hvor må det vær svært for en "ganske almindelig kunde" at gennemskue.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Så sidder jeg og tænker at når en kunde betaler for SEO, så får de sat den ene kode ind der åbenlyst vil give resultater - i længden. Hvis konkurrencen er lille. 

Det er desværre langt fra så simpelt som du her angiver. Du kan sådan set have verdens bedst optimerede website rent seo-mæssigt, men hvis du fx ingen backlinks har til det, så vil det ikke ranke i Google på dine søgeord.
(heller ikke selvom konkurrencen er "lille"). 


Der er langt mere nuanceret end du her nævner, omend jeg vil give dig ret i at rigtig mange websites har deciderede "no-go'es" i forhold til SEO til trods for der er betalt for dette.

Gita Street:
eg anbefalede blot at flytte domæne af hensyn til sprog og fik sat de rette meta tags ind. 

Jeg er lidt nysgerrig for hvilke meta-tags det er, eftersom det eneste jeg kan komme i tanke om der skulle gøre en så stor forskel i Google er meta-robots tags el. lign.?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ren jungle.

Den ene har et bedre tilbud end den anden, og de lover alle det samme..!

Men hvis man følger rådene her inder peger de næsten alle på de samme..
så tror jeg følger rådene her i stedet for at lade mig lokke af et billigt tilbud :) 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkbuilding betyder rigtig meget for SEO. Men hvis man er kørt fast, kan man også forsøge sig med at skrive relevante artikler/indhold på sin hjemmeside, det giver ogsp en del :-)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hvis du tjekker de værste syndere ud i forhold til at lade kundernes indhold indeksere på udviklingsdomæner, vil du se, at det er de selv samme, der "råber" højest om deres evner udi SEO og den slags. Og nogle af de ting, der undervises i på de efterhånden mange kurser er lodret forkerte (og kan være direkte skadelige).

Men hold kæft hvor må det vær svært for en "ganske almindelig kunde" at gennemskue.

Der er masser af webbureauer, der har mennesker med deres styrker. Jeg kan forstå de enkeltmandsbureauer der helt har overset SEO. Jeg kan dog ikke forstå hvordan bureauer kan vælge at udstille sig selv som SEO eksperter og sælge undervisning i det når de selv sælger produkter, der sørger for at de ryger til bunds i Google - udover at det er let at få dem op i Google igen. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)