Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host skal jeg vælge.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino,

Jeg skal købe et domæne, men ved ikke hvilken host jeg skal vælge. Jeg har været inde og læse på trustpilot, og der er jo som bekendt mange svar. Så det har egentlig bare gjort mig mere forvirret. Mit valg lige nu står mellerm

One.com og surftown.dk

Er der nogle af jer der har erfarringer med dem, eller med nogle andre i er rigtig godt tilfredse med. Beklager at det måske er et lidt irrelevant spørgsmål det her. - men jeg vil gerne have min første hjemmeside køre som smurt.

 

Fortsat god dag.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaring med begge.

Surftown vinder klart over one.com, da du har langt flere muligheder i surftowns kontrolpanel.

Jeg vil dog anbefale en erhvervsløsning fra surftown, da stabiliteten på deres erhvervsservere er væsentligt bedre end deres privat løsning. Men vælger du privat løsningen fra surftown, får du stadig et bedre webhotel en one.com!

 

/Casper

 

/Casper

www.ctweb.dk - gør din virksomhed klar til fremtiden!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Begge har gode og dårlige eksempler - men igen det kommer meget an på hvilken type hjemmesider du vil have? Hvor mange besøgende regner du med at få? 5 om dagen eller 5.000 :)

Vil helt sikkert anbefale, vores Webhotel MaxiWeb - vi fokusere på hurtige servere, god og hurtig support - samt meget lave priser. Vi har fx fjernet alle gebyre såsom oprettelsesgebyre osv. Således betaler du kun for webhotel og domæne forud for 12 mdr - og intet andet.

Og hvis du kan leve med 50 mb plads, tilbyder vi dig faktisk webhotellet gratis :)

Hvis du fortæller lidt mere om hvilken type hjemmeside du vil lave, så kan jeg bedre rådgive dig til den korrekte løsning :)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

Jeg er ikke så meget ind i programmering osv, hvilket også er grunden til jeg betaler for at få det lavet.

Det bliver wordpress, ikke bare en blog men en mere konkret hjemmeside, jeg ved ikke hvordan Danmark tager i mod konceptet, det kan være jeg kommer op på omkring 10.000 besøgende hver dag, men jeg regner selv med omkring 500-1000, nogle dage kommer den nok til at peake.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Surf-town ... uden at blinke. Undgå for alt i verden B-One og alt deres væsen :p

Vælg du blot Surf-town ... som den billige, men dog stadig brugbare løsning.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar Casper og Mikkel

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:

Hej Jannik,

Jeg er ikke så meget ind i programmering osv, hvilket også er grunden til jeg betaler for at få det lavet.

Det bliver wordpress, ikke bare en blog men en mere konkret hjemmeside, jeg ved ikke hvordan Danmark tager i mod konceptet, det kan være jeg kommer op på omkring 10.000 besøgende hver dag, men jeg regner selv med omkring 500-1000, nogle dage kommer den nok til at peake.

Hej Igen,

Husk at Surftown også har trafikgrænser.. Kender ikke deres politik, hvis du kommer til at overskride dem - men vil anbefale dig at læse dem ;)

 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer rigtig langt med surftowns 50gb trafik grænse.

Hvis du har behov for mere kan dit webhotel altid opgraderes.

/Casper

www.ctweb.dk - gør din virksomhed klar til fremtiden!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:
Er der nogle af jer der har erfarringer med dem, eller med nogle andre i er rigtig godt tilfredse med. Beklager at det måske er et lidt irrelevant spørgsmål det her. - men jeg vil gerne have min første hjemmeside køre som smurt.

Prøv at bruge søgefunktionen, emnet omkring hvilket webhotel skal man vælge , berøres stortset dagligt.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale Meebox.net. Jeg gik fra Surftown til One.com og til Meebox.net. Jeg har ikke haft noget som kører bedre, og så har så stabile servere. Og så er det forresten til en billig pris. 20,- pr. md.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)