Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af smykke materialer?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Jeg køber en stor del af mine materialer til smykker i udlandet. Snart skal jeg købe ind igen og mit spørgsmål er så om nogen kender et rigtig godt sted med en ensartet god kvalitet?

 

Måske kan vi købe ind sammen og opnå større rabatter?

 

Kom frisk

Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender hende der har pickabead.com, og hun har vist nogle rigtige fornuftige kontakter i østen. Hun hedder Tine, og du kan sikkert finde kontaktinfo på sitet.
Kristian

 

 

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Du finder lettest de ting du skal bruge, ved at ofre en flybillet til Kina

Det kan være svært at vurdere tingene på en hjemmeside og der er typisk meget. Jeg kan stadig blive forundret over hvor billigt det kan købes.

Så får du også en tur ud af det.

Jeg bor her på 3. år nu og køber tit noget ved fabriks udsalg, de har virkelig ALT.

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Kan det virkelig betale sig at rejse?

Du har ret i at det er meget svært at vurdere udfra billeder og det optimale er helt klart at kunne røre ved tingene.....man ser jo også med hænderne

 

 

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hedder Michael og bor i Thailand, hvor jeg genner mange aar har arbejdet med produkter fra den lokale smykke industry, og kan vaere behjaelpeling med producent kontakter til leverandoer der special henvender sig til smykke producenter som agent hvorved jeg sikre dig at de varer du bestiller moeder dine forventninger!

 

Du kan kontakte mig paa mcj@loxinfo.co.th

 

Hilsen Michael

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er kun selv i gang med at starte op og kan derfor ikke bidrage med nogle gode steder at købe ind. Men hvis det har interesse, kunne jeg evt. være interesseret i at købe ind sammen.

 

:-) Janne

Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Så fik jeg vist lige bevist, at jeg er ny herinde... fik ikke lige scrollet ned og set svarene :-)

 

Janne

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg kender ikke nogen steder i udlandet endnu, hvor man kan købe materialer ind endnu til smykkefremstilling, men er ved at undersøge markedet, selvom det er en stor jungle. Jeg er selv lige startet op med mit eget smykkefirma her for nogen måneder siden,hvor jeg både sælger btb samt btc og søger derfor nogen billigere dele til smykkefremstilling samt evt.producent, så jeg ville da muligvis være intersseret i, at købe ind sammen med dig, så vi kan opnå nogen større rabatter.

 

Jeg tror måske, at man skal satse lidt i starten og eventuelt ud på nogen messer eller lignende for at erhverve sig et overblik over mulige leverandører med ensartede gode kvaliteter samt priser.Her tænkes der blandt andet på Canton Messen til Oktober, men mener også at der er nogen messer i Tyskland her inden længe.

 

Mvh.xxx79

 

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smykke interesseret

Jeg kan muligvis hjælpe Jer med at købe sten mv. Jeg har mange årserfaringer indenfor denne industri.

Jeg er nød til at vide hvad I har brug for? ex. hvilkens slags smykker / stene I tænker på.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)