Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredragsholder søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi, JCI København (jcik.dk), skal afholde et arrangement i Maj hvor vi pt. har booket en af stifterne bag Endomondo til at komme og tale lidt om iværksætteri. Vi vil gerne have en med-foredragsholder som har en anden baggrund end iværksætter ... det kunne være:

  • En traditionel virksomhedsejer
  • En som leverer ydelser til iværksættere
  • En offentlig rådgiver el. lign. der hjælper iværksættere
  • Noget andet ... nogen forslag? :-)

 

Hvis nogen her kunne tænke sig at deltage som gæster er i også velkommen, så får i en samtidig en introduktion til hvad et verdensomspændende netværk som JCI kan tilbyde :-)

Kontakt mig gerne på mikkel@mikjaer.com

Fra København
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende sender dig en mail.

 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg har lige sendt dig en mail

Dbh.

Kim Kampp

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg er ikke i tvivl om at du ville kunne vække en jysk-tiger i samtlige de københavnske JCI'ere ... Men umiddelbart kunne det her ligne et foredrag du tjener penge på at tage rundt og sælge, er det tilfældet?

Vi har nemlig ikke mulighed for at betale for foredragene ... jeg har fået et par mails om det, og det er altså dealen at man bruger 45min-1time på at fortælle noget spændende mod at få en plads i bevistheden på deltagerne :-)

Når det er sagt så vil jeg rigtig gerne tage dig med som et forslag Hans hvis det stadig lyder interesant? :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Videoen viser en gimmick fra et foredrag om professionel kommunikation.
Men min pris er lidt højere end "en plads i deltagernes bevidsthed".

I hvert fald, hvis jeg ikke er i København alligevel.
Hvor mange tilhørerer kommer der?

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi plejer at blive mellem 30 og 40 til vores normale møder, til Maj mødes hele region hovedstaden og derfor kommer vi op på 50-60 (og så kan de hurtige regne ud at ikke alle afdelinger møder fuldtalligt op til regionsmøderne, men der kommer trods alt flere til dem)

Men som nævnt har vi desværre ikke mulighed for at betale foredragsholdere ... budgettet er i forvejen skåret så meget ind til benet at vi ofte har svært ved at finde lokaler :( 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
budgettet er i forvejen skåret så meget ind til benet at vi ofte har svært ved at finde lokaler :( 

Sæt prisen 1000 kr. op og giv for 5000 kr. mere værdi - så vil I få flere og mere tilfredse medlemmer.Big Smile

Hvis ét af jeres møder en gang tilfældigvis falder sammen med, at jeg alligevel har forvildet mig til hovedstaden, vil jeg gerne kigge ind og give et kort pip uden beregning. (Men altså ikke et helt foredrag).

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Men som nævnt har vi desværre ikke mulighed for at betale foredragsholdere ... budgettet er i forvejen skåret så meget ind til benet at vi ofte har svært ved at finde lokaler :( 

Gode foredrag kan man holde udendørs, et godt sted til den slags er Christiania. Dårlige foredrag foregår altid indendørs, uden undtagelse.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikkel Mikjær Christensen:

Men som nævnt har vi desværre ikke mulighed for at betale foredragsholdere ... budgettet er i forvejen skåret så meget ind til benet at vi ofte har svært ved at finde lokaler :( 

 

Gode foredrag kan man holde udendørs, et godt sted til den slags er Christiania. Dårlige foredrag foregår altid indendørs, uden undtagelse.

Bare min personlige erfaring.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)