Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør du tage "Udfordringen" ??

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

Tusind tak!

Og held og lykke med din egen! det lyder svært :)

Det er også lidt svært, har holdt en pause på omkring 13 år fra seriøs skak, så er egentlig lidt overrasket over at jeg stadig kan være en smule giftig, men har også været utrolig heldig i mange af partierne.

Men jeg skal nok nå begge mål, de er bestemt ikke urealiske.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Det er også lidt svært, har holdt en pause på omkring 13 år fra seriøs skak, så er egentlig lidt overrasket over at jeg stadig kan være en smule giftig, men har også været utrolig heldig i mange af partierne.

Men jeg skal nok nå begge mål, de er bestemt ikke urealiske.

Den skal du nok klare Michael, du har jo slået mig!

Fra Århus
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Aarhus Vinduespudsning & Trappevask Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter lang tids tilløb, har jeg besluttet mig til at gennefører en Ironman i 2012.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Til hvem end det interesserer: så jeg har efter 3 uger ramt side 1 på ordet "seo" - domænet er 1 måned gammelt.

 

Nu er det bare med at holde den :)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :