Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør du tage "Udfordringen" ??

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

Tusind tak!

Og held og lykke med din egen! det lyder svært :)

Det er også lidt svært, har holdt en pause på omkring 13 år fra seriøs skak, så er egentlig lidt overrasket over at jeg stadig kan være en smule giftig, men har også været utrolig heldig i mange af partierne.

Men jeg skal nok nå begge mål, de er bestemt ikke urealiske.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Det er også lidt svært, har holdt en pause på omkring 13 år fra seriøs skak, så er egentlig lidt overrasket over at jeg stadig kan være en smule giftig, men har også været utrolig heldig i mange af partierne.

Men jeg skal nok nå begge mål, de er bestemt ikke urealiske.

Den skal du nok klare Michael, du har jo slået mig!

Fra Århus
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Aarhus Vinduespudsning & Trappevask Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter lang tids tilløb, har jeg besluttet mig til at gennefører en Ironman i 2012.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Til hvem end det interesserer: så jeg har efter 3 uger ramt side 1 på ordet "seo" - domænet er 1 måned gammelt.

 

Nu er det bare med at holde den :)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sundt at udfordre sig selv, så held og lykke med din udfordring :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak - jeg er teknisk set færdig med den, da jeg har opnået mit mål :)

 

Men skal nok også arbejde lidt på vedligehold, men den konkrete udfordring er gået i hus :) og det føles rigtigt fint at man faktisk har gjort noget man gerne ville!

 

Nu er det videre med næste projekt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

Tusind tak - jeg er teknisk set færdig med den, da jeg har opnået mit mål :)

 

Men skal nok også arbejde lidt på vedligehold, men den konkrete udfordring er gået i hus :) og det føles rigtigt fint at man faktisk har gjort noget man gerne ville!

 

Nu er det videre med næste projekt :)

Bevare en god placering og forbedre den er tit det sværeste det kræver motivation , kan dog se visse af dem ikke er fuldt ud motiveret så udnyt det og få en højere placering .

intet er umuligt siger jeg altid og giv aldrig op i forbedre dig alt kan forbedres altid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Jeg må nu indrømme at det efter min erfaring kun er svært at holde en placering på meget lang sigt - umildbart har jeg næsten aldrig mistet en placering efter jeg har fået den, ihvertfald ikke før 6 måneder efter.

Men ja, vedligehold er vigtigt, specielt hvis du ønsker at komme højere og højere - men som sagt, dem der ligger over mig er også nogle meget dygtige SEO folk.

/ JK

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Held og lykke med udfordringen!

Jeg har også en enkelt udfordring til mig selv. Jeg vil komme op på over 1900 i rating i skak inden året udgang, og til næste år, der skal jeg op på over 2000 i rating, det bliver stort at blive en af dem der kan blære sig med et 2000-tal. Stick out tongue

Lige nu spiller jeg i en turnering, hvor jeg ligger nr 2 i gruppe 3 - satser på at jeg kan vinde min gruppe, men det kræver selvfølig at nummer 1 ikke må vinde resten.

Så blev turnering færdig, og jeg endte på en delt første plads i gruppe 3. Min rating blev lige forøget med 54 point - fra 1784 til 1838 - så nu er jeg lidt tættere på mit mål. Wink

http://ksu.dk/kalender/dotnet/tabel.aspx?id=916

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)